Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@07:03:51 GMT

ساعت کار جدید بانک‌های خصوصی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۲۷۹۶۵

ساعت کار جدید بانک‌های خصوصی اعلام شد

به گزارش «تابناک اقتصادی»؛ کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی ساعت کار جدید بانک های خصوصی از ۳۱ فروردین ماه ۱۳۹۹ تا اطلاع ثانوی را به اعضا این کانون اعلام کرد.

براین اساس، برای کارمندان بانک در طول ایام هفته هفت و ۳۰ دقیقه تا ۱۴و ۳۰ دقیقه و برای مشتریان از ساعت ۸ تا ۱۴ است.

همچنین روزهای پنجشنبه نیز برای کارمندان بانک ها از ساعت هفت و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ و برای مشتریان ۸ تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا سیامک شایقی جهش تولید شبکه اجتماعی شاد سامانه مستعان وام یک میلیونی ساعت کار بانک های خصوصی موسسات اعتباری ویروس کرونا سیامک شایقی جهش تولید شبکه اجتماعی شاد سامانه مستعان وام یک میلیونی ۳۰ دقیقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۷۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک بیرجندی بر اثر سقوط در چاه فاضلاب

به گزارش خبرگزاری مهر، علی حیاتی با اشاره به جان باختن یک نفر در اثر سقوط در چاه فاضلاب در بیرجند اظهار کرد: این حادثه که در ساعت ۱۶:۳۹ دقیقه امروز، دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه واقع در خیابان خلیج فارس ۹ حاجی‌آباد رخ داده بود، به ستاد فرماندهی گزارش شد و متعاقباً به ایستگاه‌های یاسر و غفار اعلام شد.

به گفته وی دو تیم عملیاتی از این ایستگاه‌ها به محل حادثه اعزام شدند و پس از حدود ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه عملیات نفس‌گیر جسد مردی را از چاه فاضلاب منزل مسکونی بیرون آوردند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند متذکر شد: این مرد که به دلایل نامعلومی در چاه سقوط کرده بود تحویل اورژانس و سپس مأموران انتظامی شد.

کد خبر 6098699

دیگر خبرها

  • هشتمین مرحله قرعه‌کشی سپرده سبای بانک پارسیان برگزار شد
  • فوت یک بیرجندی بر اثر سقوط در چاه فاضلاب
  • آغاز دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ از ساعت ۱۲ امروز
  • بانک کشاورزی چک الکترونیک سایر بانک‌ها را نقد می کند
  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • بانک جهانی خواستار حمایت از بخش خصوصی در افغانستان شد
  • دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ فردا برگزار می شود+ شرایط
  • ساعت اوج یعنی چه و چرا باید برق کمتری مصرف کنیم؟
  • دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ فردا برگزار میشود+شرایط
  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد