Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با بازنشر پیامی که حدود دو سال قبل در توئیتر منتشر کرده بود، به آمریکایی‌ها یادآوری کرد که شناورهای نظامی ایران در آب‌های نزدیک مشغول انجام وظایف طبیعی خود هستند و نیروهای آمریکایی از ۷۰۰۰ مایل دورتر به خلیج فارس آمده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک روز پس از گشت‌زنی مشروع و طبیعی قایق‌های ایرانی در خلیج فارس که با واکنش منفی نیروی دریایی آمریکا مواجه شد و آن را تحریک‌آمیز خواندند، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران توئیت دو سال پیش خود (۱۲ مرداد ۱۳۹۷) را مجدداً بازنشر و به مقامات آمریکایی یادآوری کرد: «نیروی دریایی آمریکا نمی‌تواند راهش را در آبهای ما پیدا کند؛ احتمالاً به این خاطر که اسم آن را نمی‌دانند. خلیج فارس ۲۰۰۰ سال پیش از آنکه ایالات متحده به‌وجود بیاید به همین نام بوده است، یا این‌که نمی‌دانند ۷۰۰۰ مایل دورتر از خانه خود، اطراف خانه ما چه می‌کنند.»

کد خبر 501904 برچسب‌ها ایران و آمریکا محمدجواد ظریف

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ایران و آمریکا محمدجواد ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۸۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس

 به گزارش تابناک به نقل از کانال اخبار رهبر انقلاب، تصاویری از بازدید رهبر انقلاب از مانور شهادت درسال ۱۳۶۶ را مشاهده می کنید.

  مرداد ماه سال ۱۳۶۶، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از مانور شهادت که در پاسخ به حضور ناوگان دریایی آمریکا در خلیج فارس برگزار شد، بازدید کردند.

 
همزمان با حضورنظامی پرهیاهو اما ناموفق آمریکا در خلیج‌فارس برای اسکورت نفتکش‌های کویتی، مانور عظیم شهادت با رمز لبیک یا امام در پهنای خلیج‌فارس و دریای عمان – از دهانه فاو تا بندرگواتر- برگزار شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ۱۶ مرداد ضمن حضور در بندرعباس از یگانهای عمل‌کننده در این مانور بازدید نمودند.‌

 

 
 

 
 

به گزارش کانال اخبار رهبر انقلاب، مرداد ماه سال ۱۳۶۶، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از مانور شهادت که در پاسخ به حضور ناوگان دریایی آمریکا در خلیج فارس برگزار شد، بازدید کردند.

 
همزمان با حضورنظامی پرهیاهو اما ناموفق آمریکا در خلیج‌فارس برای اسکورت نفتکش‌های کویتی، مانور عظیم شهادت با رمز لبیک یا امام در پهنای خلیج‌فارس و دریای عمان – از دهانه فاو تا بندرگواتر- برگزار شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ۱۶ مرداد ضمن حضور در بندرعباس از یگانهای عمل‌کننده در این مانور بازدید نمودند.‌

 

 

 
 

دیگر خبرها

  • تلاش آمریکا برای در اختیار گرفتن خلیج فارس محقق نمی‌شود
  • وزیر دفاع یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • پیام تبریک رئیس مجلس در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • حمایت دانشجویان دانشگاه خلیج‌فارس از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکایی
  • دعوت جهانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • برگزاری مجدد کنکور در یک منطقه متاثر از وقوع سیل
  • دعوت جهانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • دعوت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • حمایت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از دانشجویان آمریکایی