Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  وزیر بهداشت در پیامی فرا رسیدن 29 فروردین و روز ارتش را به امیرسرلشکر موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت و از همراهی ارتش در کنار مدافعان سلامت برای مبارزه با کرونا، تقدیر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

برادر بزرگوار امیر سرلشکر موسوی   فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران   روز ارتش را که نمادی از احترام به دلیران و ایثارگران ارتش جمهوری اسلامی است به جنابعالی و کلیه ارتشیان سرافراز تبریک عرض می کنم و به روح بلند و آسمانی همه شهدای ارتش بخصوص آنان که در عرصه دفاع مقدس و دیگر میدان های جهاد و شهادت جانفشانی کردند درود می فرستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  بزرگواری حضرتعالی و بزرگمردان مجموعه ارتش جمهوری اسلامی، بخصوص نیروی زمینی ارتش در کنار مدافعان سلامت برای مبارزه با کرونا برگ زرین دیگری از تلاش های بی بدیل آن مجموعه در دفتر ایام این سرزمین بود که همواره دریادها جاودانه خواهد ماند.    توفیق و عزت جنابعالی و کلیه جان برکفان ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع از مرزهای جغرافیا و اخلاق سرزمینمان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم .    دکتر سعید نمکی   انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزیر بهداشت ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۸۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)

به گزارش ورزش سه، جواد نکونام با تغییر پست ماشاریپوف و حضور مهرداد محمدی به شکل قابل توجهی خلاقیت را در تیم بالاتر برده و برنامه‌های هجومی این تیم روان‌تر و بهتر از قبل درون زمین اجرا می‌شود.

جلال‌الدین ماشاریپوف با حضور در پست هافبک توپ‌های بیشتری دریافت می‌کند و با تکنیک و خلاقیت بالایی که دارد سرعت بازی استقلال را بیشتر از قبل کرده و همین موضوع باعث شده تا بازیکنان هجومی استقلال صاحب موقعیت های بیشتری شوند و پاس‌های سالم‌تری به نسبت نیم فصل نخست دریافت کنند و این مسئله عملکرد مهاجمان این تیم را بهبود بخشیده است.

مهرداد محمدی مهاجم استقلال هم در دو بازی اخیر جلوتر از تمام بازیکنان این تیم حضور دارد و با حرکت کردن روی خط آفساید تیم حریف و استارت های ناگهانی شرایط سختی را برای مدافعان حریف رقم زده و همین موضوع باعث شده است که در طول مسابقه مدافعان تیم‌های حریف عقب‌تر بازی کنند و این فشار را از خط هافبک استقلال خارج می‌کند و فول‌‌بک های این تیم فرصت حضور در نزدیکی محوطه جریمه را پیدا می‌کنند.

بازیکنان خلاق استقلال در هفته های اخیر توانستند روند هجومی این تیم را بهبود ببخشند، شماره 7 و 77 استقلال در کنار هم نشاط بیشتری به ترکیب هجومی استقلال بخشیدند و در کنار گوستاوو بلانکو خط حمله این تیم را دگرگون کرده اند و در هفته‌های آینده با گلزنی در مسابقات لیگ برتر می‌توانند در صدرنشینی این تیم تاثیرگذار باشند.

دیگر خبرها

  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • جزئیات مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش | سپاه اطلاعیه داد
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • رسالت امام صادق (ع) انفجار علمی بود
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران