Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمهدی طبیب زاده شامپاه پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا  افزود: ۱۰ هزار میلیارد تومان از گردش مالی حساب صنایع بزرگ استان از جمله شرکت صنایع ملی مس ایران و گل‌گهر سیرجان به کرمان وارد شده که معادل یک سوم منابع بانکی دیار کریمان را تامین کرده است.

وی ادامه داد: بخشی از این تسهیلات در راستای تحقق شعار سال جهش تولید به واحدهای تولیدی کوچک و متوسط استان کرمان اختصاص یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: بانک‌ها باید به لحاظ اختیارات خود، تغییرات توسعه‌ای در استان کرمان بدهند که باید این تغییرات محسوس و اعلام شود.

وی اظهار داشت: پاشنه آشیل تولید تامین منابع مالی است که بانک‌ها محدودیت‌هایی در پرداخت این اعتبارات دارند که این محدودیت ها باید رفع شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی استان کرمان ایران صنایع کوچک منابع مالی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۸۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۱ درصد منابع پیش‌بینی‌شده هدفمندی یارانه‌ها محقق نشده است

به گزارش خبرگزاری مهر، گزارش دیوان محاسبات از عملکرد هدفمندی یارانه ها تا پایان سال ۱۴۰۲، حاکی از انحراف در عدم تحقق ۳۱ درصدی منابع پیش‌بینی‌شده هدفمندی یارانه‌ها است.

دیوان محاسبات کشور تاکید دارد که به منظور مدیریت کارا و اثربخش یارانه‌ها، منابع و مصارف هدفمندی در سرجمع بودجه عمومی دولت لحاظ شود.

همچنین از دست‌دادن کارویژه سازمان هدفمندی، تکالیف غیر متعارف دستوری و استقراض سازمان از موارد حایز اهمیت در گزارش راهبردی این نهاد نظارتی است.

کد خبر 6091837

دیگر خبرها

  • صنایع پیشرفته برای صادرات تامین مالی می‌شوند
  • ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه تهران
  • ۳۱ درصد منابع پیش‌بینی‌شده هدفمندی یارانه‌ها محقق نشده است
  • مسدود شدن مسیر‌های انحراف در تسهیلات تولید با برات الکترونیکی
  • بسته تأمین مالی غیر نقدی زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است
  • بسته زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است
  • ۱۸۵ میلیون متر مکعب آب شرب در لرستان تولید شد
  • کوتاهی در معرفی استان کرمان قابل قبول نیست
  • کرمان میزبان جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است
  • برات الکترونیکی رونمایی شد | جزئیات و اعلام آمادگی دو بانک برای استفاده از برات الکترونیکی