Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@23:45:40 GMT

فعالیت مراکز غیرمجاز پردازش زباله خشک در یزد ممنوع است

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۲۸۵۲۶

فعالیت مراکز غیرمجاز پردازش زباله خشک در یزد ممنوع است

به گزارش روز جمعه روابط عمومی شهرداری، سپنتا نیکنام افزود: هماهنگی برای نظارت بر مراکز مجوزدار هم امری ضروری است و تقاضا داریم در این زمینه هماهنگی بیشتری بین دستگاه‌ها صورت گیرد. 

همچنین ونوس عامری عضو این کمیسیون، سلامت شهروندان را مهمترین موضوع برشمرد و گفت: اگر مراکزی روند سلامت مردم را به خطر می‌اندازند باید متوقف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فعالیت مراکز غیرمجاز پردازش زباله خشک مخاطرات محیط زیستی به دنبال دارد  بنابراین باید طبق پروتکل‌های بهداشتی اقدام شود.

مقرر شد گشت مشترکی متشکل از نمایندگان مطلع اتحادیه‌ها، ، اماکن نیروی انتظامی و سازمان پسماند شهرداری تشکیل و نسبت به تعطیلی مراکز مجاز و پلمپ نمودن مراکز غیرمجاز تفکیک ضایعات و پسماند اقدام شود.

همچنین نمایندگان نهادهای فوق به فرمانداری معرفی شوند و اتحادیه مربوطه اطلاع رسانی لازم را در خصوص تعطیلی مراکز مربوطه داشته باشد. 

از جمعیت یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفری استان ۶۰ درصد در شهر یزد زندگی می‌کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا روابط عمومی شهرداری زباله شهرداری نیروی انتظامی یزد بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۸۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلع و قمع 12 فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل

به گزارش جام جم آنلاین مازندران، سازمان جهاد کشاورزی مازندران، مهرداد فولاد اظهار کرد: به دنبال صدور دستور‌ قضایی، اکیپ اجرای احکام‌قضایی شامل‌ واحد حقوقی‌ و گشت 131 مدیریت‌ جهاد ‌کشاورزی آمل با همراهی‌ نیروی انتظامی اقدام به قلع و قمع تغییرکاربری غیرمجاز خارج از طرح هادی مصوب در روستاهای‌ قادی‌محله و بختیارکتی این شهرستان کردند. وی افزود: پنج بنا و هفت فقره تفکیک و دیوارکشی در قالب ماده 3 و تبصره 2 ماده 10، قلع و قمع و 12 هزار و 300 متر‌مربع زمین کشاورزی به چرخه تولید بازگشت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با بیان اینکه جهاد کشاورزی با تمام قدرت در راه حفظ بستر تولید محصولات کشاورزی ایستاده است، گفت: به مالکین اراضی کشاورزی توصیه می شود بدون اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح اقدام به تغییر کاربری اراضی خود نکنند.

دیگر خبرها

  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • دومین منزل انباشت زباله در بجنورد کشف شد
  • نجات راه‌سازی با اقدام به‌موقع دستگاه قضا
  • دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری تخلیه شد
  • فعالیت دریایی در خزر فعلا ممنوع
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • رژیم صهیونیستی فعالیت شبکه الجزیره در اراضی اشغالی را ممنوع کرد
  • ضرورت افزایش مراکز معاینه فنی خودرو در شهرستان‌ها
  • پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمز ارز
  • قلع و قمع 12 فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل