Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@22:01:55 GMT

ترامپ: از پیک شیوع کرونا عبور کرده‌ایم

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۲۸۶۵۳

ترامپ: از پیک شیوع کرونا عبور کرده‌ایم

رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد که این کشور از پیک شیوع کرونا عبور کرده است و این دولت وی بوده که توانسته جان صدها هزار نفر را حفظ کند.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا بامداد امروز جمعه به وقت تهران در نشست خبری مربوط به بحران کرونا ادعا کرده که ایالات متحده از پیک شیوع کرونا عبور کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ ضمن تمجید از دولت خود در مقابله با کرونا مدعی شد که دولت وی با ایجاد راهکارهای مناسب در حفظ جان صدها هزار نفر موفق عمل کرده است.

بیشتر بخوانید:

ترامپ کنگره آمریکا را تهدید به تعطیلی کرد

وی تاکید کرد که دولت با رفع تدریجی محدودیت‌های اعمال شده به دلیل شیوع ویروس کرونا، اقتصاد را مجداد به شرایط عادی خود بازخواهد گرداند.

رئیس‌جمهور آمریکا گفت که به هر ایالت اجازه داده خواهد شد تا بر اساس شرایطش طرح مربوط به بازگشایی اقتصاد خود را به پیش ببرد.

دونالد ترامپ همچنین از مردم آمریکا خواسته که به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برای مقابله با ویروس کرونا ادامه دهند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید ویروس کرونا آمریکا ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۸۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰۰ روستای خوزستان آسفالت شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز یکشنبه نشست اعضای هیأت دولت با استانداران با حضور رئیس جمهور، معاون اول رئیس‌جمهور، وزرای کابینه و استانداران به میزبانی وزارت کشور برگزار شد.

علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان در این نشست گفت: حدود ۷۰۰ - ۸۰۰ روستا در استان خوزستان به صورت کامل آسفالت شده است که رضایت‌مندی صددرصدی مردم روستا را به همراه داشته است.

وی افزود: با مساعدت قرارگاه امام حسن (ع)، پتروشیمی‌ها و جذب بیشتر اعتبارات آلایندگی‌ها نیز شرایط بهتر خواهد شد.

به گزارش مهر، در این نشست پیرامون برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین مسائل مختلف کشور و سیاست‌های دولت بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

کد خبر 6097650

دیگر خبرها

  • ۸۰۰ روستای خوزستان آسفالت شد
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • وعده صادق، عبور از بازدارندگی خودساخته رژیم صهیونیستی بود
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • تایمز: ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • تایمز: ترام طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • اعلام حمایت کارمندان دولت بایدن از خیزش دانشجویان حامی فلسطین