Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@16:13:50 GMT

راه اندازی پویش حمایت از سالمندان در کزج

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۲۸۷۵۶

راه اندازی پویش حمایت از سالمندان در کزج

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،علیرضا رحیمی، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج  با اشاره به موضوع مهم سالمندان و قشر آسیب پذیر جامعه و لزوم توجه بیشتر به آنان، گفت: در جامعه شهری افرادی از جنس سالمندان و کم توانان و همچنین معلولین حضور دارند که بدلیل کمبود برخی امکانات ممکن است بیشتر در معرض آسیب قرار گیرند و این امر اهتمام ویژه ای را میطلبد تا با توجه بیشتری به خواسته ها و نیازهای این قشر رسیدگی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج افزود: با عنایت به شرایط موجود کشور و شیوع ویروس منحوس کرونا، می بایست نیازهای شهروندانی که امکان خروج از منزل یا توانایی خرید مایحتاج خود را ندارند، نیز مورد توجه قرار گیرد.

او گفت: به همین جهت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج با مشارکت سازمان های مردم نهاد و سامانه ۱۳۷ شهرداری کرج اقدام به شناسایی کم توانان، معلولان و سالمندان نموده و تا حد امکان نیازهای ضروری آنها را برطرف نماید.

رحیمی افزود: کلیه شهروندان سالمند و کم توانی که نیاز به همیاری دارند، می توانند با شماره ۱۳۷ تماس گرفته تا در اسرع وقت نسبت به فراهم کردن اقلام مورد نیاز آنها اقدام لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج شهرداری کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۸۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی

احمد سالاری جائینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته بیش از ۱۴ میلیارد و ۱۲۸ میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته امداد، بابت حق بیمه اجتماعی زنان سرپرست خانوار مددجو به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شد.

وی اهداف از اجرای این طرح را کمک به توانمندی و افزایش روحیه‌ی اعتماد به نفس، امید به آینده‌، حفظ عزت نفس و منزلت اجتماعی و تامین هزینه‌های زندگی در دوران سالمندی و از کارافتادگی  این بانوان عنوان کرد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: با حمایت‌های کمیته امداد هرمزگان در سال گذشته ۲۵۳ بانوی سرپرست خانوار از بیمه‌شدگان توسط این نهاد، بازنشسته و در حال حاضر از خدمات مستمری سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند هستند.

سالاری افزود: براساس قوانین و مقررات موجود تامین اجتماعی، زنان سرپرست خانوار تحت حمایت بیمه‌های اجتماعی با حداقل سن ۵۵ سال به شرط دارا بودن ۱۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه می‌توانند از مزایای بازنشستگی و از کارافتادگی سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • طلابی که اقدام به تشخیص نیازهای جامعه و حل مسئله می کنند حمایت می شوند
  • بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود
  • بیش از ۱۷هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان