Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-30@19:19:57 GMT

مسجدالاقصی در ماه رمضان بسته است

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۲۸۸۲۶

مسجدالاقصی در ماه رمضان بسته است

خبرگزاری میزان- سازمان اوقاف اسلامی فلسطین در شهر قدس از بسته بودن درهای مسجد القصی در ماه مبارک رمضان خبر داد. در راستای مقابله با ویروس کرونا، مسجدالاقصی چندین هفته است که تعطیل است و میزبان نمازگزاران نیست تاریخ انتشار: 09:55 - 29 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۳۲۷۹

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، سازمان اوقاف اسلامی فلسطین در شهر قدس روز پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که به منظور حفظ سلامت فلسطینیان در شرایط حساس کنونی که ویروس کرونا در فلسطین و سرتاسر جهان شیوع پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصمیم به تعطیلی مسجدالاقصی در ایام ماه مبارک رمضان گرفتیم، هرچند که این تصمیم بسیار سخت و دردناک است، زیرا ما فلسطینیان سال‌ها است که با مسجدالاقصی انس گرفته و به ویژه در ماه مبارک رمضان این مسجد مملو از جمعیت نمازگزاران می‌شد.

بیشتر بخوانید: کرونا و پندار بی‌رقیبی نخست‌وزیر رژیم منحوس صهیونیستی

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، سازمان اوقاف اسلامی قدس از تمامی فلسطینیان خواسته اوضاع کنونی را درک کرده و نکات بهداشتی را کاملا رعایت کنند تا این ویروس بیش از این شیوع پیدا نکند و کنترل شود.

طبق اعلام وزارت بهداشت فلسطین در رام الله تاکنون در شهر قدس اشغالی بیش از ۱۱۰ نفر به ویروس کرونا مبتلا شدند.

منبع: ایسنا
انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مسجد الاقصی کرونا فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۸۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرض بیش از ۵۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه. اداره اوقاف اسلامی قدس اعلام کرد در ششمین روز عید یهودی پسح تا این لحظه ۵۰۰ شهرک‌نشین اشغالگر صهیونیست به مسجد الاقصی تعرض کردند.

بنابراین گزارش، نظامیان صهیونیست از صبح امروز در راستای تسهیل تعرضات شهرک نشینان به مسجدالاقصی تدابیر امنیتی ویژه ای را به اجرا گذاشته اند.

گروه های فلسطینی نیز با صدور بیانیه هایی ضمن هشدار درباره پیامدهای تعرضات علیه مسجدالاقصی، از فلسطینیان خواسته اند با حضور گسترده در مسجدالاقصی مانع از اجرای مناسک تلمودی از جمله آوردن قربانی ها به مسجدالاقصی شوند.

کد خبر 6090734 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • تعرض شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی+ فیلم
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • پرونده ب_ز بسته شد؛ حالا نوبت به کرسنت است
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • تعرض بیش از ۵۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی+ فیلم