Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-28@02:42:05 GMT

اطفای حریق یک منزل مسکونی بدون تلفات جانی + عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۲۸۸۲۷

اطفای حریق یک منزل مسکونی بدون تلفات جانی + عکس

خبرگزاری میزان- انفجار گاز و آتش سوزی در یک منزل مسکونی خوشبختانه بدون تلفات جانی به پایان رسید. تاریخ انتشار: 09:56 - 29 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۳۲۸۰

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، انفجار گاز و آتش سوزی در یک منزل مسکونی خوشبختانه بدون تلفات جانی به پایان رسید   بر اساس این گزارش در ساعت ۰۱:۱۷ دقیقه بامداد شهروندان با شنیدن صدای انفجار در یک منزل مسکونی واقع در شهرری محله جوانمرد قصاب خیابان بهاران، بلافاصله با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و از وقوع این حادثه خبر دادند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی‌درنگ آتش نشانان ایستگاه‌های ۹۰ و ۱۴ را به همراه گروه امداد و نجات ۱۷ به محل حادثه رهسپار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  عبدالله اسکندری، فرمانده آتش نشانان ایستگاه ۹۰ در گزارش اولیه خود اظهار کرد: در یک ساختمان مسکونی دو طبقه به متراژ ۷۰ متر مربع طبقه دوم آن به علت نشت گاز از اتصالات لوازم گاز سوز دچار انفجار و آتش سوزی شده بود که خوشبختانه در هنگام وقوع این حادثه هیچ یک از ساکنین در محل حادثه حاضر نبوده اند؛ لذا آتش نشانان ضمن رعایت موارد ایمنی و پس از قطع جریان برق و گاز منزل مسکونی با استفاده از یک رشته لوله آبدهی آتش نشانی وارد ساختمان شده و پس از مهار شعله‌های آتش اقدام به جستجوی محبوسین احتمالی در طبقات کردند. بیشتر بخوانید: امروز و فردا در کدام استان‌ها باران می‌بارد؟ این فرمانده آتش نشانی خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از اطمینان از عدم حضور مصدوم و یا محبوس شده و همچنین ایمن‌سازی کامل، محل حادثه را به عوامل گاز و نیروی انتظامی تحویل داده و عملیات خود را خاتمه دادند.     انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آتش نشانی حادثه یک منزل مسکونی آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۸۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران

تین نیوز

یک مجتمع اقامتی در محدوده میدان ولیعصر دچار حریق شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، حوالی ساعت ۱۹:۳۰ عصر امروز یک مجتمع اقامتی در محدوده میدان ولیعصر تهران دچار حریق شد که در پی آن عوامل آتش نشانی به همراه نردبام و تجهیزات مربوطه به محل حادثه اعزام شدند.

مشاهدات خبرنگار ایسنا از محل حاکی از آن است که حریق در طبقات منفی این ساختمان رخ داده و آتش نشانان در حال اطفای حریق و تخلیه دود هستند.

بنابر اعلام افراد حاضر در محل و مسئولان این هتل آتش نشانان ظرف مدت سه دقیقه پس از اولین تماس با سامانه  ۱۲۵ در محل حاضر شده و عملیات خود را آغاز کردند.

پیگیری ها حاکی از آن است که حریق در یک انباری در زیرزمین این هتل رخ داده است. چند کارگر مشغول جوشکاری در قسمتی از این انباری بودند که جرقه های جوشکاری بر روی چند تکه کاغذ و مقوا افتاده و منجر به آتش سوزی شده است. 

در حال حاضر تمامی مسافران و پرسنل این هتل در سلامت کامل هستند و شعله های آتش نیز خاموش شده است.

اخبار تکمیلی در این خصوص اعلام خواهد شد.

حجم ویدیو: 3.56M | مدت زمان ویدیو: 00:00:20 دانلود ویدیو آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • ضرورت به‌روزسانی تجهیزات اطفای حریق در کرمانشاه
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل
  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • (ویدئو) ملکی: مورد مصدوم و تلفات جانی تا این لحظه نداشتیم