Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@23:52:29 GMT

امید بخشی به جامعه از جلوه‌های عظمت ارتش است

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۲۸۹۶۱

امید بخشی به جامعه از جلوه‌های عظمت ارتش است

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور،عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران پیامی را صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:
بسمه تعالی

ارتش جمهوری اسلامی ایران مظهر قدرت و اقتدار ملی کشورمان است که همواره با بینش الهی و بصیرت انقلابی به جانفشانی در دفاع از کیان ارضی و اعتقادی میهن عزیزمان پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتش مانند حصنی مستحکم ضمن ایجاد قوت قلب در میان مردم و برقراری آرامش و امنیت در مقابله با هرگونه تعرض و تعدی به کشوراز سوی دشمنان، در عرصه‌های مختلف داخلی نیز همچون سربازان متواضع، خدوم و ایثارگر به یاری هموطنان شتافته است و در بحران‌ها و مشکلات مختلف جلوه‌های زیبایی از عطوفت و مهربانی و همدمی با مردم را به خوبی به نمایش گذاشته است. در جریان بحران اخیر بیماری کرونا، ارتش جمهوری اسلامی ایران با نشان دادن اقتدار و قدرت همه جانبه خود، همراه و همگام با سایر قوای نظامی، مأمن و مرهمی برای آلام و نگرانی‌های مردم بود و صحنه‌هایی مقتدرانه و با صلابت از خدمت صادقانه و مشفقانه را خلق کرد. ارتشیان عزتمند ایران اسلامی علاوه بر بذل جان خود در پاسداشت منزلت هموطنان خویش، بار‌ها در خدمت به مردم نشان دادند که روح خود را نیز در مسیر خدمت به مردم به اوج معنویت و تعالی رسانده اند و خالصانه جلوه‌های بی بدیلی از ظرفیت‌های والا و ارزش‌های متعالی جامعه اسلامی را به نمایش گذاشتند و مرهون به نامگذاری "نمایشگاه ارزش‌های اسلامی" از سوی فرمانده معظم کل قوا شدند. امیدبخشی به جامعه، اطمینان آفرینی در میان مردم و تعهد به آرمان‌های والای جامعه اسلامی از جلوه‌های عظمت و مکنت ارتش جمهوری اسلامی ایران است که وجه تمایزش با سایر قوای نظامی در جهان است. اینجانب روز ارتش را به فرمانده معزز کل قوا و همه ارتشیان ایثارگر کشور تبریک عرض نموده و یاد و خاطره شکوهمند و حماسه ساز شهدای انقلاب اسلامی و شهدای دفاع مقدس به ویژه سرداران و امیران سرافراز نیرو‌های مسلح را گرامی داشته و از خداوند منان سربلندی و عزت پرجلال ارتش جمهوری اسلامی ایران را خواستارم.


عبدالرضا رحمانی فضلی
وزیر کشور و جانشین فرمانده کل قوا در نیروی انتظامی

بیشتر بخوانید:نقش آفرینی موثر استانداران در مدیریت بیماری کرونا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رئیس جمهور روز ارتش ویروس کرونا ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۸۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند، رییس جمعیت هلال‌احمر با صدور پیامی به دبیرکل جمعیت صلیب سرخ کنیا، آمادگی هلال‌احمر ایران جهت کمک و امدادرسانی به سیل‌زدگان کنیا را اعلام کرد.

در متن پیام کولیوند خطاب به «احمد ادریس» دبیرکل جمعیت صلیب سرخ کنیا، آمده است: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب احترام خود را به جنابعالی، کارکنان و داوطلبان محترم جمعیت صلیب سرخ کنیا ابلاغ می‌کند.

متاسفانه، مطلع شدیم بارش باران‌های شدید منجر به شکسته شدن سد در شمال شهر نایروبی و جاری شدن سیل شده است. به طوری که موجب کشته و مجروح شدن تعدادی از افراد شده است.

در این شرایط سخت، از طرف جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب همدردی خود را به جنابعالی، تمام همکاران جمعیت صلیب سرخ کنیا، افراد متاثر اعلام کرده و با خانواده‌های جان باختگان ابراز همدردی می‌کنیم.

همچنین جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای اعزام تیم‌های امدادی و درمانی به منظور حمایت از عملیات بشردوستانه به نفع سیل‌زدگان اعلام آمادگی می‌کند.

کد خبر 6093845

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی هرچه بیشتر از علم و پژوهش با برجسته‌سازی معنویت، نیاز پیش‌ِ روی ما به حساب می‌آید
  • فرماندهان آینده ارتش انقلابی در مکتب معلمان خود پرورش می‌یابند
  • آموزش، نقطه مشترک بین ارتش و آموزش وپرورش است 
  • فعالیت ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی در بندر امام خمینی
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • حضور تجار در «ایران اکسپو»بهترین پاسخ به ناامن جلوه دادن کشوربود
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور