Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ اکبر کردی فرمانده سپاه زرند گفت: با توجه به بارندگی‌های سیل آسای اخیر در جنوب استان کرمان و ایجاد خسارت به اموال مردم و تخریب زیرساخت‌ها به خصوص در حوزه بهداشت و سلامت، ساخت تعداد ۵۰ چشمه‌ی سرویس بهداشتی آن منطقه، به این ناحیه واگذار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: هفته گذشته کار خرید اقلام مورد نیاز انجام و با حضور جمعی از پاسداران و بسیجیان با عنوان گروه جهادی شهید مدافع حرم علی عظیمی، عازم منطقه شدیم و کمتر از ۴ روز ۵۰ سرویس بهداشتی احداث و تحویل شد.

کردی تصریح کرد: هزینه ساخت این تعداد سرویس بهداشتی توسط مردم خیر شهرستان زرند پرداخت شده بود.

او بیان داشت: مردم زرند به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر کمک به آسیب دیدگان ویروس کرونا و اقشار بی بضاعت در رزمایش سراسری مومنانه با رمز یا صاحب الزمان (عج) لبیک خواهند گفت وهمراه خواهند شد.

با کمک‌های اهدایی مردم زرند، پاسدران و بسیجیان گروه جهادی شهید مدافع حرم علی عظیمی ناحیه زرند، ۵۰ چشمه سرویس بهداشتی در روستای چاه حسن از توابع منطقه سیل زده زهکلوت در مدت کمتر از ۴ روز احداث شد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سیل جنوب سرویس بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۹۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی در منطقه چهار

سید ابوالفضل کشفی مدیر شهرداری منطقه چهار ضمن تشکر از صبوری مردم در راستای آبگرفتگی کوتاه مدت برخی معابر و مشکلات مربوط به فروچاله‌های ناشی از ریزش برخی چاه‌های جذبی، گفت: تمام همکاران در واحد خدمات شهری و عمران منطقه چهار تمام تلاش خود را در جهت مدیریت و هدایت روان آب‌های ناشی از بارش شدید باران به کار گرفتند و توانستند در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکلات پیش آمده را رفع کنند. 

او افزود: بر اثر بارش پیاپی باران، برخی از چاه‌های فاضلاب، چاه‌های جذبی عمومی و دیوار‌های فرسوده در محلات خیرآباد، عیش آباد و بلوار آزادگان فرو ریخت و یا سبب ایجاد فروچاله شده که با تلاش شبانه روزی همکاران رفع خطر و ایمن سازی شد. 

مدیر شهرداری منطقه چهار تصریح کرد: شهروندان در صورت ریزش چاه‌های جذبی یا فروچاله‌های ناشی از بارش باران، با سامانه مردمی ۱۳۷ شهرداری در میان بگذارند تا نسبت به رفع آن اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • استخراج ۱۸۳ هزار بشکه نفت در بهمئی/ سد آبریز آرزویی بر دل مردم
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • بدهی خارجی ایران کمتر از ۲۶ کشور خاورمیانه و آسیای مرکزی شد
  • لزوم صدور پروانه‌های ساختمانی در کمتر از یک‌ماه
  • دو محصول ایرانی به جمع فینالیست‌های جشنواره صنعت بازی منا پیوست
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • احداث چهار مدرسه خیری در یزد
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی در منطقه چهار