Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@00:37:08 GMT

میشو: ضرر عظیمی به سرمایه‌ فوتبال وارد شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۲۹۳۵۳

میشو: ضرر عظیمی به سرمایه‌ فوتبال وارد شد

سرمربی شاهین بوشهر می‌گوید ضرر عظیمی به سرمایه‌ فوتبال وارد شده اما به عقیده من بهتر است این لیگ به پایان برسد و لیگ آینده را با برنامه‌ریزی دقیق و با کیفیت اجرا کنیم.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، میشو کریستیچوویچ درباره مشکل بازگشتش به ایران اظهار کرد: زمانی که فدراسیون فوتبال ایران تصمیم به برگزاری مسابقات بگیرد و همچنین شرایط سلامتی و مبحث کرونا به شکل نرمال و طبیعی برگردد و این‌که زمانی که من هم بتوانم از ایران خارج شوم، در خدمت تیم شاهین و در کنار بازیکنانم خواهم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او در پاسخ به این سوال که آیا از راه دور تیمش را زیر نظر دارد؟ گفت: قطعا همینطور است. من هم برنامه‌هایی از طریق همکارانم به بازیکنان داده‌ام ولی نوع و نحوه و کیفیت بازیکنان به خودشان بستگی دارد. آمادگی بدنی‌شان به نوع نگرش‌شان وابسته است اما نمی‌توانم بگویم از نظر آمادگی برای شروع مسابقات بازیکنان چقدر به تمرینات انفرادی نیاز دارند چرا که آمادگی آن‌ها در تمرینات تیمی شکل می‌گیرد.

 

میشو با بیان این‌که تمامی کشور های دنیا درحال تلاش هستند تا راه حل منطقی برای ادامه مسابقات پیدا کنند، عنوان کرد: ضرر عظیمی به سرمایه فوتبال وارد شده اما باز هم سلامت جامعه و مردم اولویت همه کشورها است و به عقیده من بهتر است این لیگ به پایان برسد و لیگ آینده را با برنامه‌ریزی دقیق و با کیفیت اجرا کنیم نه این‌که این لیگ را جوری ادامه دهیم که کیفیت لیگ بعدی هم پایین بیاید. متاسفانه اکنون باشگاه‌ها، مربیان و بازیکنان در بلاتکلیفی زیادی هستند.

 

او در پایان گفت: می‌توانم بگویم بعد از تعطیلی لیگ تیم شاهین بزرگ‌ترین ضربه را بین تیم‌های لیگ برتر خورده است. ما در بهترین شرایط روحی و روانی و تمرینی بودیم و نتایج خیلی خوبی را کسب کردیم که به کمک هوادارن، مدیریت و بازیکنان تیم بوده است. قطعا برای بازگشت به مسابقات چهار هفته نیاز به بدنسازی داریم و باتوجه به این‌که زمان بین مسابقات کوتاه می شود، بدنسازی باکیفیتی نیاز است تا بازیکنان دچار آسب دیدگی نشوند.

میشو کریستیچوویچ شاهین شهرداری بوشهر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: میشو کریستیچوویچ شاهین شهرداری بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۹۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023

با 10 بازیکن سرعتی این فصل لیگ قهرمانان اروپا آشنا شوید.

طرفداری | نونو مندس از پاری سن ژرمن، سریع‌ترین بازیکن این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا بوده است.

سایت یوفا اقدام به معرفی سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023 کرده که نونو مندس از پاری سن ژرمن با سرعت 37.2 کیلومتر بر ساعت در جایگاه نخست قرار گرفته است. کریم آدیمی از دورتموند با 36.3 و کیلیان ام باپه هم با سرعت 36.1 کیلومتر بر ساعت به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار دارند. حضور سه بازیکن سریع این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در ترکیب پاری سن ژرمن و دورتموند که هر دوی این دو تیم در حال برگزاری دیدار مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستند، می‌تواند نشان از یک بازی سریع را در این دور از مسابقات بدهد. در ادامه نگاهی به 10 بازیکن سریع این فصل از مسابقات چمپیونز لیگ می‌اندازیم.

10 بازیکن سریع لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023 سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • سرمایه گذاری برای سواد سلامت خبرنگاران، دارایی عظیمی برای جامعه محسوب می‌شود
  • مورایس: بردن پرسپولیس اصلا آسان نیست
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • پرحاشیه و بی‌کیفیت مثل پرسپولیس - سپاهان/ فقط اعتراض و فریاد!
  • فردا بازی سختی برای بازیکنان است/ علی عدنان انضباط نداشت
  • ظرفیت داخلی تولید لوکوموتیو برای پاسخ به نیاز کشور کافی است
  • تاکید وزیر صمت بر کیفیت تراکتور ایرانی
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است