Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین؛پروانه نیک‌مرام مدیرکل تعاون، کار و امور اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در باره جزئیات تسهیلات یک میلیون تومانی برای خانوارهای یارانه‌بگیر توضیح داد.
نیک‌مرام ( پنجشنبه ۲۸ فروردین ماه ۹۹) در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه قرار است برای کلیه خانوارهای یارانه‌بگیر یک میلیون تومان واریز شود، اظهار کرد: هر فردی که تا ۳۱ فروردین پیامک ارسال کند تا ۴ اردیبهشت وام خود را دریافت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: برای افرادی که کهولت سن (بالای ۸۰ سال) و افرادی که دارای معلولیت شدید هستند، برای سایر اعضای خانواده آن‌ها، فقط پیامک ارسال می‌شود.
مدیرکل تعاون، کار و امور اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: کسانی که سیم کارت به نامشان نیست تا ۱۸ اردیبهشت فرصت دارند به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند و سیم کارت رسمی به نام سرپرست خانوار ثبت کنند و وام این افراد پایان ماه مبارک رمضان پرداخت می‌شود.
وی به جزئیات تسهیلات برای افرادی که برای اولین بار یارانه می‌گیرند، اشاره کرد و گفت: افرادی که یارانه اول خود را دریافت می‌کنند (یارانه خود را جدا کردند)، جزء گیرندگان یک میلیون وام هستند.
نیک‌مرام توضیح داد که تسهیلات یک میلیونی به صورت نقد و قابل برداشت است. و بازپرداخت آن ۳۰ ماهه می‌باشد.

46

کد خبر 1377810

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کهگیلویه وبویراحمد یک میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۹۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه بیست ویکمین المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل تأمین ‌اجتماعی استان گفت: بیست و یکمین المپیاد سراسری کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی کشور با همکاری هیئت کوهنوردی استان در سی سخت برگزارشد.

رسول چراغ سحرافزود: این المیپاد با حضور ۳۳ استان و ۱۳۵ کوهنورد از ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت ماه به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزارشد.

چراغ سحر هدف از برگزاری این المپیاد را، ارتقای سلامت روحی و جسمی کارکنان دانست واضافه کرد این المپیادبا صعود به قله قلم واقع در شهرستان دنا برگزارشد.

دیگر خبرها

  • اختتامیه بیست ویکمین المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی
  • گچساران و باشت رکورددار بارش باران در کهگیلویه و بویراحمد
  • (ویدیو) طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد؛ خسارت به کشاورزی
  • طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد+ فیلم
  • طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد/ خسارت به کشاورزی + فیلم
  • تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند
  • اختتامیه ۲۱ المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی در سی سخت
  • پرداخت ۲۳۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال‌زایی در بوشهر
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد