Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان‌شمالی، هاشم شیرازیان اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن ایام ماه مبارک رمضان و تأکیدات مقام معظم رهبری، فعالان کانون‌های این استان با آغاز موج دوم رزمایش همدلی به کمک همنوعان خود شتافتند.

مسئول ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی گفت: همچنین فعالان کانون‌های مساجد خراسان شمالی در راستای اجرای طرح پیشنهادی «راهکار» که مخفف رزمایش، ایمان، همدلی، کار، ایثار و رمضان از سوی ستاد کانون‌های مساجد کشوراست، با انتشار فراخوان‌های همدلی در فضای مجازی و اطلاع‌رسانی گسترده در سطح استان و جمع‌آوری کمک‌های خیرخواهانه، به ندای رهبری لبیک گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیرازیان اضافه کرد: تاکنون حدود دو هزار بسته ارزاق و همچنین بسته‌های بهداشتی و مواد شوینده در بحث مقابله با شیوع ویروس کرونا توسط فعالان کانون‌ها و کمک خیرین استان در مناطق روستایی و حاشیه شهرهای استان در میان خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

وی همچنین گفت: تاکنون ۲۶ رأس گوسفند توسط ۲۶ کانون قربانی و میان نیازمندان در نقاط شهری و روستایی استان توزیع شده است.

مسئول ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی تصریح کرد: هم اکنون ۲۰۰ بسته ارزاق اهدایی میان خانواده‌های مشمول در سراسر استان در حال توزیع می‌باشد.

شیرازیان همچنین از راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک توسط اعضای کانون‌های مساجد استان خبر داد و گفت: اهالی مسجد با تشکیل قرارگاه‌های جهادی و تجمیع و هم افزایی نهادهای فعال در مساجد اعم از کانون و کتابخانه هر مسجد، مراکز نیکوکاری، پایگاه بسیج، تاکنون توانستند روزانه نزدیک به ۴ هزار ماسک در استان تولید و به طور رایگان در اختیار خانواده‌های نیازمند و نیز عموم مردم قرار دهند.

وی همچنین در توضیح بیشتر به همت جمعی جوانان مسجدی در پاکسازی و ضدعفونی معابر شهری و روستایی، حضور در بیمارستان‌های ویژه درمان بیماران کرونایی و خدمت داوطلبانه به بیماران، تجهیز و راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در این باره، و جلب خیرین و تهیه تجهیزات پزشکی برای پیشگیری از بیماری کووید ۱۹ اشاره کرد و آن را از اهم اقداماتی که هر روزه در قالب فعالیت‌های جهادی و همدلانه توسط کانون‌های مساجد این استان انجام می‌گیرد، نام برد.

شیرازیان راه اندازی پویش‌های مجازی در تشویق خانواده‌ها به ماندن در خانه برگزاری مسابقات فرهنگی هنری، قرائت هر روزه دعای فرج و توجه و قرائت به دعای هفتم صحیفه سجادیه و نیز اهدا خون توسط اعضای کانون‌ها را از دیگر اقدامات در حال اجرا در سطح مساجد استان برشمرد.
 

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بیمارستان خراسان شمالی درمان کانون های فرهنگی هنری مساجد مقام معظم رهبری بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مساجد خراسان شمالی کانون های مساجد فرهنگی هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۹۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  آئین افتتاحیه مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، فرمانده پایگاه بسیج ادارات، مسئولین شهرستانی، کارکنان ستادی، مربیان، هنرمندان و خانواده‌ها در محل سالن آمفی تئاتر شهید دربندی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد.

زهرا آب سوران در آئین افتتاحیه این جشنواره با تقدیر و تشکر از همه‌ی دست اندرکاران این جشنواره گفت: آذربایجان غربی ماه‌ها قبل آمادگی برگزاری این جشنواره را داشت که سرانجام امروز با برگزاری آئین افتتاحیه این جشنواره برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • کانون خانواده‌ با خودمحوری‌ها آسیب می‌بیند
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد