Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوزاد رحمت‌آبادی، هنگام انتقال مادر باردار به بیمارستان، در بالگرد اورژانس هوایی گناباد به دنیا آمد. ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

امین زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گناباد اظهار داشت: در پی اعلام اورژانس «گیسور» مبنی بر نیاز فوری برای انتقال یک مادر باردار با درد زایمانی، بالگرد اورژانس هوایی گناباد به منطقه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مادر باردار که از اهالی «رحمت‌آباد» گناباد است، بلافاصله توسط اورژانس هوایی به بیمارستان علامه بهلول گنابادی منتقل شد، اما دقایقی قبل از به زمین نشستن بالگرد در محوطه پایگاه اورژانس هوایی، با آغاز فرایند زایمان، نوزاد با کمک تکنسین‌های پرواز در داخل بالگرد به دنیا آمد.

عمل جراحی نادر خارج کردن توده از بدن نوزاد 2 کیلویی در کرجتولد نخستین نوزاد مبتلا به کرونای ایران و دنیا در مشهد مقدس / حال عمومی نوزاد خو‌ب استکم‌سن‌ترین بیماران مبتلا به کرونا بهبود یافتند / ترخیص 2 نوزاد "‌4" ‌و "‌‌14 روزه" ‌پس از درمان

وی افزود: با نشستن بالگرد، مامای تیم تحویل گیرنده بیمار که با هماهنگی قبلی در پایگاه حضور داشت، اقدامات لازم برای مادر را انجام داد و مادر و نوزاد به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی گناباد با قدردانی از تکنسین‌های پرواز و مامای تیم تحویل گیرنده بیمار از بیمارستان علامه بهلول گنابادی اظهار داشت: حال این نوزاد دختر و مادر خوب است.

انتهای پیام/281/ ز

R41347/P/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اورژانس هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۹۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زایمان موفق خانم دامغانی در خانه با کمک اورژانس

پژمان قراییان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: زایمان مادر باردار با کمک کارشناسان فوریت‌های پزشکی پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی شهری ولی عصر (عج) شهرستان دامغان داخل منزل با موفقیت انجام شد.

وی افزود: به دنبال تماس مددجو، بلافاصله یک دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی بیمارستانی شهری ولی عصر (عج) به محل اعزام و زایمان با کمک کارشناسان فوریت‌های پزشکی در منزل انجام شد

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان بیان کرد: مادر و نوزاد دختر با حال عمومی خوب به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ولایت دامغان منتقل شدند.

کد خبر 6088889

دیگر خبرها

  • (ویدئو) نوزاد فلسطینی متولد شده از مادر جان‌باخته درگذشت
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی
  • زایمان موفق خانم دامغانی در خانه با کمک اورژانس
  • افزایش ۴۱ درصدی مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آبرسانی گناباد
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • تولد ماهانه ۱۱۰ نوزاد در بیمارستان امام رضای کبودراهنگ
  • میزان برداشت سالانه آب در خراسان رضوی بیش از ۱۴ هزار لیتر در ثانیه است
  • شناسایی بیش از ۳۰۰۰ مادر باردار و دارای کودک شیرخوار زیر دو سال در لرستان