Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@20:58:09 GMT

آزمون گزینه جانشینی واردی در لستر سیتی

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۲۹۵۹۳

آزمون گزینه جانشینی واردی در لستر سیتی

سردار آزمون ستاره ایرانی تیم زنیت سن پترزبورگ در روزهای اخیر تبدیل به یکی از مهره های پرسر و صدای نقل و انتقالات فوتبال اروپا شده است.

به گزارش" ورزش سه" بعد از ناپولی که اصرار و علاقه زیادی را به آزمون نشان داده حالا اخبار جدیدی از پیشنهاد جدی لسترسیتی برای جذب این ستاره ایرانی زنیت به گوش می رسد. اسپورت لنز امروز در گزارشی درباره سردار آزمون نوشت:"لستر، اورتون و وستهام علاقه زیادی به جذب آزمون دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس گزارش هایی که از ایتالیا رسیده اورتون و وستهام نیز به جمع مشتریان سردار آزمون اضافه شده اند. آزمون در این فصل 14 گل زده و 7 پاس گل هم داده است. با این وجود به نظر می رسد این مهاجم 25 ساله یک انتخاب خوب می تواند برای روباه ها(لستر سیتی) باشد. گفته می شود لستر سیتی تابستان گذشته مذاکرات اولیه را با باشگاه زنیت شروع کرده است. راجرز باید به دنبال یک جانشین برای جمی واردی باشد و به نظر می رسد آزمون بهترین گزینه به حساب می آید.


موضوع جالب اما این است که باید دید آیا روباه ها در هفته آتی برای جذب این بازیکن اقداماتی را انجام می دهند یا خیر؟ قیمت حدودی آزمون در حدود 30 میلیون پوند تخمین زده می شود و لستر مطمئنا پشتوانه پرداخت چنین مبلغی را دارد. آن ها باید به سرعت اقدامات لازم را انجام بدهند تا بتوانند در برابر رقبایشان در مسیر جذب این بازیکن به پیروزی برسند.


با این وجود لستر یک مزیت و امتیاز بزرگ نسبت به دیگر رقبایش دارد و چرا که آن ها شانس خوبی برای حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده دارند در حالی وستهام برای بقا می جنگد. اگر دلایل فوتبالی و  پیشرفت در نظر گرفته باشد آزمون به جای وستهام به لستر خواهد پیوست.

 

سردار آزمون وستهام زنیت سنت پترزبورگ لستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سردار آزمون وستهام زنیت سنت پترزبورگ لستر سیتی سردار آزمون لستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۹۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا از مدت‌ها قبل می‌دانست از فصل ۱۷-۲۰۱۶ به‌عنوان سرمربی منچستر سیتی انتخاب خواهد شد. بنابراین، قبل از ورود به این تیم، دست‌به‌کار شد و بازیکنانی را که قرار بود هدایت کند را تحت نظر قرار داد.

این کار به او کمک می‌کرد که بداند در زمان شروع کارش در سیتی کدام بازیکنان در اختیارش خواهند بود. وقتی وارد شد، بی‌رحم بود. او می‌خواست یک تیم قهرمان بسازد و برای این کار لازم بود چند بازیکن را حذف کند.

گائل کلیشی، ستاره سابق منچستر سیتی، که از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۷ به مدت شش سال برای سیتیزن‌ها بازی کرده است، در گفت‌وگویی خاطره‌ای را از روزهای اول حضور پپ گواردیولا در سیتی به‌عنوان مربی به یاد آورده است.

کلیشی در این مصاحبه گفت :«پپ به تمرین آمد و چند دقیقه‌ای بازیکنان را تماشا کرد. پس از لحظاتی او ناگهان خطاب به ما گفت:«یک سال است که شما را زیر نظر دارم، شما یک تیم با بازیکنان چاق هستید.

او برای‌مان قانون گذاشته بود. مثلا قانونی که «دو کیلویی» نام داشت. اگر شما دو کیلو از وزن مدنظر او بیشتر بودید، اجازه تمرین پیدا نمی‌کردید، من بازیکنانی را می‌دیدم که دو هفته تمرین نمی‌کردند.»

زمان نهایتاً ثابت کرده که پپ گواردیولا حق داشته است. این اصرار بر کار با تلاش زیاد و توجه به هر جزئیات کوچک، منجر به تبدیل منچستر سیتی به یکی از بهترین تیم‌های جهان شده است.

دیگر خبرها

  • اولین نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • شاهکار واردی: دبل برای قهرمانی لستر
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سردار آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)
  • خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)
  • عکس| سردار آزمون در ترکیب رم برای بازی حساس
  • فقط سه پنالتی زن برای پرسپولیس مانده بود!
  • یک موقعیت استثنایی دیگر به خطا رفت