Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@10:04:23 GMT

کاهش 45 درصدی آلودگی هوا در شهرهای اروپایی

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۲۹۶۴۶

کاهش 45 درصدی آلودگی هوا در شهرهای اروپایی

آلودگی هوا در بیشتر شهرهای اروپایی بیش از 45 درصد کاهش پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، آلودگی هوا در برخی از شهرهای اروپایی در مقایسه با سال 2019 بیش از 45 درصد کاهش داشته چرا که محدودیت‌های تردد ناشی از شیوع کروناویروس مردم را خانه نشین کرده است.

محققان هلندی به ارزیابی انباشت نیتروژن دی‌اکسید در فاصله سیزدهم مارس تا سیزدهم ماه آوریل سال جاری و مقایسه آن با مدت زمان مشابه سال گذشته کرده و دریافتند: میزان این آلاینده در بیشتر شهرهای اروپایی کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طور مثال در پاریس سطح نیتروژن دی‌اکسید کاهش 54 درصدی داشته است.

نیتروژن دی‌اکسید آلاینده‌ای است که از طریق فعالیت‌های صنعتی از قبیل سفرهای هوایی و ترددهای جاده‌ای تولید می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از یورونیوز، این آلاینده می‌تواند تاثیرات حائز اهمیتی بر سلامت داشته باشد که طبق بررسی‌های سازمان جهانی بهداشت (WHO) آلودگی هوا عامل بیش از هفت درصد مرگ و میرهای زودهنگام جهان در سال 2016 بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اروپا آلودگی هوا کروناویروس کرونا در جهان شهرهای اروپایی آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۹۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور اکسید در نمایشگاه خودروی پکن

برند اکسید با حضور در نمایشگاه بین‌المللی خودروی پکن ۲۰۲۴، نوآوری‌ها و چشم‌انداز استراتژیک خود در زمینه خودروهای لوکس را به نمایش گذاشت.

تهران-ایسنا- این رویداد، نقطه شروعی برای مجموعه فعالیت‌های کلیدی اکسید از جمله رونمایی از محصولات جدید، نمایش مدل‌های سازگار با محیط زیست و ترسیم چشم‌اندازی روشن برای آینده این برند خواهد بود.
چری از اکسید ای ۰۸ خود رونمایی کرد. این ام‌پی‌وی (MPV) با سیستم انرژی جدید، تمام الکتریکی است که در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی شد .
 



اکسید در حال حاضر هم در چین و هم در بازارهای خارج از کشور به فروش می‌رسد و یک برند رده بالای چری محسوب می‌شود. این محدوده به خودی خود کاملاً گیج کننده است و به دو سری تقسیم می‌شود: برند اصلی اکسید که شامل آی‌سی‌ای ICE)) و آر ای‌ای‌وی REEV)) یا خودروی برقی با برد گسترده است و سری دیگری اکسید آتلانتیکس که شامل هر دو نسخه کاملا برقی و نسخه‌های برد گسترده است.
قیمت ها احتمالاً از حدود ۲۵۰,۰۰۰ یوان (۳۴,۵۵۰ دلار) شروع می شود و بعید است که تحویل آن قبل از اوایل سال آینده آغاز شود.

انتهای رپرتاژ آگهی

دیگر خبرها

  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • جزئیات آلودگی هوا در استان خوزستان
  • خودروهای آلاینده صوتی در تبریز توقیف می‌شوند
  • خودروهای آلاینده صوتی در تبریز توقیف می شوند
  • زیر آب رفتن شهرهای اسپانیا تا ۲۰۵۰
  • زیر آب رفتن شهرهای اسپانیا تا سال ۲۰۵۰
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • کیفیت هوای سلماس ناسالم برای گروه‌های حساس 
  • حضور اکسید در نمایشگاه خودروی پکن
  • بیشترین و کمترین سرقت‌ها در کدام شهرهای استان کرمان رخ می‌دهد؟