Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@20:06:20 GMT

لورکوزن: کای هاورتس به خاطر کرونا ارزان نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۲۹۷۳۲

لورکوزن: کای هاورتس به خاطر کرونا ارزان نمی‌شود

مدیر باشگاه آلمانی لورکوزن می‌گوید بحران کرونا باعث ارزان شدن ستاره‌های فوتبال نخواهد شد و این باشگاه کای هاورتز ستاره جوانش را ارزانتر نخواهد فروخت.

به گزارش "ورزش سه"، فرناندو کارو، مدیر اجرایی ارشد باشگاه لورکوزن می‌گوید بحران کرونا با وجود تاثیر منفی‌ای که بر اقتصاد فوتبال و منابع مالی باشگاه‌ها گذاشته باعث ارزان شدن ستاره‌های فوتبال نخواهد شد و این باشگاه ستاره‌اش کای هاورتس را ارزان‌تر از ارزش واقعی‌اش نخواهد فروخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

با توجه به شرایط بغرنج باشگاه‌های فوتبال در مواجهه به اپیدمی کرونا گفته می‌شود در نتیجه این بحران مالی، ارزش بازیکنان فوتبال در آینده دچار افتی قابل توجه خواهد شد. حتی وبسایت ترانسفرمارکت اخیرا مدعی شد که در نتیجه بحران کرونا، ارزش بازیکنان شاغل در تیمهای انگلیسی رویهم‌رفته چیزی در حدود 1.6 میلیارد پوند کاهش یافته است. ولی مدیر باشگاه لورکوزن این ادعا را رد کرده و می‌گوید قصد ندارد ستاره اصلی‌اش کای هاورتس را ارزان بفروشد.

 

مدیر باشگاه لورکوزن در این باره گفت:" کای هاورتس بازیکنی درجه‌یک است. بازیکنان درجه‌یک باارزش می‌مانند چون تعدادشان در دنیا زیاد نیست. من معتقدم بحران مالی در بازار نقل و انتقالات روی ارزش بازیکنان بازرگی مثل کای تاثیر نخواهد داشت".

 

 

سرمربی لورکوزن پیتر بوش هم اخیرا اعلام کرده بود که هاورتس چیزی در حدود 100 میلیون یورو ارزش دارد. او درباره ستاره آلمانی تیمش که گفته می‌شود بایرن مونیخ اصلی‌ترین مشتری او است گفته بود:" کای بیست ساله است و چهارمین فصل حضورش در بوندسلیگا را سپری می‌کند. این نشان می‌دهد که او چه اعجوبه‌ای است. به نظر من ارزش او بیشتر از 100 میلیون یورو است".

 

بایرن مونیخ بایرلورکوزن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ بایرلورکوزن کای هاورتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۹۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | طعنه سنگین ستاره تیم ملی فوتبال ساحلی به حواله خودروی فوتبالیست‌ها

265 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899257

دیگر خبرها

  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی
  • گسترش بحران تقابل ارزش‌های لیبرال با آزادیخواهان
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!
  • ببینید | طعنه سنگین ستاره تیم ملی فوتبال ساحلی به حواله خودروی فوتبالیست‌ها
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • وقتی درخشش کای هاورتس حرص توییتر چلسی را در می‌آورد! / عکس
  • گل دوم کای هاورتس به چلسی (آرسنال ۴-۰ چلسی)
  • گل کای هاورتس به چلسی (آرسنال ۳-۰ چلسی)