Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرلشکر موسوی با اشاره به رژه خدمت در ۳۴ شهر کشور گفت: امروز کادر بهداشت و درمان ارتش در خط مقدم مبارزه با کرونا در کنار کادر بهداشت و درمان کشور قرار دارد و در حوزه تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده نیز تلاش می کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» در مراسم روز ارتش  با عنوان رژه خدمت با بیان اینکه  عید ملی ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران یادگار ارزشمند امام خمینی ره و روز حماسه آفرینی نیروی زمینی ارتش است گفت: این روز را به محضر فرمانده معظم کل قوا، مردم عزیز و نیروهای مسلح و همرزمان عزیزم تبریک و تهنیت عرض می کنم و به نمایندگی از خانواده های ارتشیان از ریاست جمهوری تشکر می کنم که با بیانیه جامع خود فضا را عطرآگین کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده کل ارتش افزود: خداوند بزرگ را شاکر و سپاسگزاریم چراکه سربازی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نصیب مان کرد و ما را تحت فرماندهی ولی فقیه قرار داد. ما خود را پیشمرگ این ملت شایسته و قدرشناس  نعمت خداوند می دانیم و  برای این نعمت شکر گذار پروردگار هستیم.


سرلشکر موسوی اظهار کرد : از بزرگواری ملت ایران هر چه بگوئیم کم است، در این رابطه به یک جمله بسنده می کنم امروز هیج ارتشی در جهان به این اندازه مورد لطف محبت و حمایت مردم نیست.ما چیزی برای تشکر از مردم نداریم جز آنکه در این روزها در کنار آنان باشیم و برای دفاع از آنها جان خود را تقدیم آرمان هایشان کنیم.

وی ادامه داد: ارتش امروز تحت فرماندهی رهبری معظم در هر دو عرصه اشداعلی الکفار و روحما بین ایفای نقش می کند. در همین لحظه رزمندگان ما در نیروهای زمینی، پدافند، دریایی و هوایی دست در دست برادرانمان در سپاه و ناجا و با پشتیبانی وزارت دفاع مشغول دفاع و مراقبت از حد و ثغور کشور هستند.

سرلشکر موسوی تصریح کرد: امروز ارتش در ۳۴ شهر رژه خدمت را برگزار می کند و در ۴۹ شهر در حال خدمت رسانی مومنانه  خدمات پزشکی است که این امر تحت فرمان فرماندهی رهبر انقلاب اجرا می شود.

وی با اشاره به حضور نزاجا در مرزهای شرقی و غربی کشور  افزود: امروز همه کارکنان نیروی هوایی در حال انجام وظایف در یگان ها و مشغول انجام ماموریت هستند و کارکنان قرارگاه پدافند هوایی و نیروی پدافند هوایی نیز  در حال حاضر از آسمان کشور حفاظت می کنند.

وی با بیان اینکه همرزمان ما در نیروی دریایی حراست از آب های کشور را عهده دارند ادامه داد:  عزیزان ما در ناو نقدی و الوند امروز مایل ها آنطرف تر پرچم کشور را به اهتزاز در آوردند که بر همه این عزیزان درود می فرستیم.


وی  با بیان اینکه بیش از ۱۱ هزار نفر در کادر بهداست و درمان ارتش در کادر بهداشت و درمان خدمت رسانی می کنند اظهار کرد: در شرایط فعلی و در سال جاری باید به صورت ویژه در عرصه خدمت رسانی تلاش کنیم، امروز کادر بهداشت و درمان ارتش در خط مقدم مبارزه با کرونا در کنار کادر بهداشت و درمان کشور قرار دارد و در حوزه تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده نیز تلاش می کنند.

وی گفت: امروز به فرماندهی معظم کل قوا و ملت بزرگ ایران اعلام آمادگی می کنیم و می گوییم ارتش جمهوری اسلامی ایران سد محکمی در برابر دشمنان است و همچون برادری مهربان و دلسوز در کنار مردم قرار دارد./

 

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: امیر موسوی ارتش جمهوری اسلامی ارتش کادر بهداشت و درمان خدمت رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۹۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند

فرماندار بابلسر گفت: اجازه تعطیلی هیچ پروژه‌ای که با اعتبارات دولتی و به‌نفع مردم هست را در این شهرستان از سوی مدیر دستگاهی نمی‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، مجتبی قلی‌پور باقری عصر امروز_یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_در جلسه شورای اداری شهرستان بابلسر با بیان اینکه تلاش، تدبیر، توسل و توکل شاخصه کار مدیران باشد، اظهار کرد: هر یک از مدیران کارگزاران نظام اسلامی هستند و باید با ثبات قدم در مسیر آرمان‌های انقلاب حرکت کنند.

وی افزود: با قوت تا آخرین لحظه مسئولیت به اصل موضوع یعنی همان خدمت‌رسانی به مردم بپردازید و دچار حاشیه‌ها نشوید.

فرماندار بابلسر با تاکید بر اینکه با هماهنگی داخلی اداری و فرمانداری مسائل شهرستان را حل و فصل کنید، مطرح کرد: اجازه تعطیلی هیچ پروژه‌ای که با اعتبارات دولتی و به‌نفع مردم هست را در این شهرستان از سوی مدیر دستگاهی نمی‌دهیم.

قلی‌پور باقری با بیان اینکه در امور کاری از نخبگان و افراد اندیشه‌ورز استفاده ببریم، افزود: از روزمرگی بپرهیزد و اتاق فکر خود را برای کارهای ماندگار و تحولی فعال کنید.

وی ارزیابی عملکرد ادارات را در پنج محور دستور کار فرمانداری شهرستان بیان و خاطرنشان کرد: هدف از این کار خروجی مأموریت دستگاه‌ها و حل مسائل و موانع در امر خدمت‌رسانی به مردم است.

کد خبر 750893

دیگر خبرها

  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • خدمات درمانی رایگان برای کودکان؛ نمایش یا واقعی؟
  • ایران در سایه تهدید بحران سالخوردگی
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • جبهه انقلاب با عبور از اختلافات جزیی، ایران قوی را بسازد
  • جبهه انقلاب با عبور از اختلافات جزئی، ایران قوی را بسازد
  • ایران اسلامی الگوی وحدت و برادری در جهان است
  • تسهیل خدمت‌رسانی به مردم با هوشمندسازی امور قضایی