Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، عاطفه جدیدیان دکتر داروسازی که ۶ سال قبل برای ادامه تحصیل در دانشگاه ونکوور به کانادا سفر کرده بود پس از پایان تحصیلش در یک داروخانه مشغول به کار شد.

این پزشک ایرانی ساعت ۴ روز ۱۹ فوریه یعنی چهارشنبه ۳ اسفند ماه سال گذشته پس از پایان کارش از داروخانه خارج شد و سوار بر خودرویش برای خرید به یک مجتمع تجاری رفت و دیگر کسی از سرنوشت او خبر نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردای آن روز همکاران عاطفه که به غیبت ناگهانی او مشکوک شدند از پلیس کانادا برای پیدا شدن سرنخی از عاطفه در خواست کمک کردند.

ماموران در تحقیقات پلیسی پی بردند که عاطفه ۴۰ ساله پس از خارج شدن از محل کارش در نزدیکی بلوک ۲۲۸۰۰ بزرگراه لوهید در maple ridge دیده شد که پس از آن تاکنون با هیچ یک از اعضای خانواده و دوستانش در ارتباط نبوده است.

پلیس شهر میپل ریچ در بیانیه‌ای اعلام کرد که پس از ناپدید شدن عاطفه و حاضر نشدن او در محل کارش در تاریخ ۲۰ فوریه که به دور از شخصیت و رفتار او بود ماموران متوجه ناپدید شدن این پزشک داروساز شدند که پس از اعلام کردن این اتفاق در رسانه‌ها از مردم نیز برای پیدا کردن سرنخی از وی کمک خواستند.

ماموران با انتشار تصویری از عاطفه جدیدیان که آخرین بار با ژاکت پفی کلاه‌دار به رنگ خاکستری روشن، شلوار تیره، پیراهن راه راه آبی روشن و چکمه‌های قهوه‌ای تیره در یک پارکینگ تجاری نزدیکی محل کارش دیده شد درخواست کمک کردند.

خودروی مزدا اسپورت او با مدل CX-۵ و شماره پلاک FX۸، ۲۴X در روز شنبه ۲۲ فوریه شناسایی در پارکینگ مجتمع تجاری پیدا شد، اما هیچ ردی از عاطفه در دست پلیس نبود.

مرگ مادر عاطفه در سفر به کانادا

مادر پیر عاطفه که نگران سرنوشت دخترش بود به کانادا سفر کرد که پس از رسیدن به خاطر استرس و نگرانی که از فرزندش داشت سکته قلبی کرد و تسلیم مرگ شد.

تجسس‌های پلیسی ادامه داشت تا اینکه ماموران جسد عاطفه جدیدیان را پیدا کردند و پرونده فقدانی به یک پرونده جنایی تبدیل شد.

بنا به این گزارش، پلیس کانادا تاکنون جزئیات بیشتری از این پرونده اعلام نکرده است و شنیده‌ها حاکی از آن است که یک کارآگاه خصوصی این پرونده معمایی را در دست گرفته و تحقیقات برای افشای راز این جنایت معمایی را آغاز کرده است.

منبع: رکنا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قتل حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۹۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت عمده «سقط جنین» چیست؟

 به گزارش تابناک، دکتر انسیه خزعلی در همایش هم اندیشی و راهبردی مدیران بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها که در مشهد مقدس برگزار شد بیان کرد: امیدواریم بنیاد آبشار عاطفه‌ها در سال جدید بر دو مطلب بیش از امور دیگر متمرکز شود، اول با اشاره به شعار مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت در جهش تولید فراهم کردن شرایط اشتغال برای همه کسانی که در شرایط نامساعد قرار دارند و به طور خاص برای بانوان سرپرست خانوار لازم است و این امر ضمن کمک به تولید موجب زندگی عزتمندانه این بانوان خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده؛ وی ادامه داد: مسئله دوم با توجه به چالش بزرگ جمعیتی تمرکز بر حمایت از خانواده‌ها در جنبه‌های اقتصادی و فرهنگی برای پیشگیری از سقط جنین است، آنچه پژوهش‌ها نشان می‌دهد علت عمده سقط جنین مسائل فرهنگی و بخشی از آن هم اقتصادیست که آبشار عاطفه‌ها می‌تواند با پشتیبانی از گروه‌های حامی جنین این امر را حمایت کند.

دیگر خبرها

  • جواب ترسناک دکتر ایرانی؛ انسان امکان تولید دایناسور دارد! | فیلم
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • علت عمده «سقط جنین» چیست؟
  • جزئیات تازه و تکان‌دهنده از خودکشی سمیرا آل سعیدی
  • تمجید سخنگوی دولت از بانوی ورزشکار ایرانی بابت رکوردشکنی در آسیا
  • تبریک بهادری جهرمی به بانوی ورزشکار ایرانی
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • واکنش یک چهره‌ی سیاسی به تاریخ‌سازی دختر دونده ایرانی
  • با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند