Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-07@04:24:01 GMT

پیام وزیر کشور به مناسبت روز ارتش

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۳۰۱۷۷

پیام وزیر کشور به مناسبت روز ارتش

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: امید بخشی به جامعه، اطمینان آفرینی در میان مردم و تعهد به آرمان های والای جامعه اسلامی از جلوه های عظمت و مکنت ارتش جمهوری اسلامی ایران است. 

متن پیام به شرح ذیل است:
بسمه تعالی

ارتش جمهوری اسلامی ایران مظهر قدرت و اقتدار ملی کشورمان است که همواره با بینش الهی و بصیرت انقلابی به جانفشانی در دفاع از کیان ارضی و اعتقادی میهن عزیزمان پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتش مانند حصنی مستحکم ضمن ایجاد قوت قلب در میان مردم و برقراری آرامش و امنیت در مقابله با هرگونه تعرض و تعدی به کشوراز سوی دشمنان، در عرصه های مختلف داخلی نیز همچون سربازان متواضع، خدوم و ایثارگر به یاری هموطنان شتافته است و در بحران ها و مشکلات مختلف جلوه های زیبایی از عطوفت و مهربانی و همدمی با مردم را به خوبی به نمایش گذاشته است. در جریان بحران اخیر بیماری کرونا، ارتش جمهوری اسلامی ایران با نشان دادن اقتدار و قدرت همه جانبه خود، همراه و همگام با سایر قوای نظامی، مأمن و مرهمی برای آلام و نگرانی های مردم بود و صحنه هایی مقتدرانه و با صلابت از خدمت صادقانه و مشفقانه را خلق کرد. ارتشیان عزتمند ایران اسلامی علاوه بر بذل جان خود در پاسداشت منزلت هموطنان خویش، بارها در خدمت به مردم نشان دادند که روح خود را نیز در مسیر خدمت به مردم به اوج معنویت و تعالی رسانده اند و خالصانه جلوه های بی بدیلی از ظرفیت های والا و ارزشهای متعالی جامعه اسلامی را به نمایش گذاشتند و مرهون به نامگذاری "نمایشگاه ارزشهای اسلامی" از سوی فرمانده معظم کل قوا شدند. امیدبخشی به جامعه، اطمینان آفرینی در میان مردم و تعهد به آرمان های والای جامعه اسلامی از جلوه های عظمت و مکنت ارتش جمهوری اسلامی ایران است که وجه تمایزش با سایر قوای نظامی در جهان است. اینجانب روز ارتش را به فرمانده معزز کل قوا و همه ارتشیان ایثارگر کشور تبریک عرض نموده و یاد و خاطره شکوهمند و حماسه ساز شهدای انقلاب اسلامی و شهدای دفاع مقدس به ویژه سرداران و امیران سرافراز نیروهای مسلح را گرامی داشته و از خداوند منان سربلندی و عزت پرجلال ارتش جمهوری اسلامی ایران را خواستارم.
عبدالرضا رحمانی فضلی
وزیر کشور
و جانشین فرمانده کل قوا در نیروی انتظامی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروهای مسلح وزیر کشور عبدالرضا رحمانی فضلی روز ارتش ویروس کرونا کرونا اخبار کرونا ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۰۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران

وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریم‌ خود از سوی ایران، ادعاهای بی‌اساس و نخ‌نما درباره نقش ایران در منطقه غرب آسیا را تکرار کرد.

به گزارش مشرق، گرنت شپس جمعه شب با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیر سابق)، ادعا کرد: ایران مسئول بسیاری از بی‌ثباتی‌های منطقه‌ای از طریق شبکه غیرقانونی گروه‌های نیابتی (شامل) حماس، حزب الله، حوثی‌ها، شبه نظامیان مرتبط با ایران و حملات مستقیم آنها است.

وی در تداوم جوسازی‌های رسانه‌ای، مدعی شد: اگر ایران فکر می‌کند که تحریم‌های اخیر کسی را مرعوب می‌کند، کاملا در اشتباه است.

دولت انگلیس دو هفته پیش در تداوم حمایت تمام‌قد از رژیم صهیونیستی، وزیر دفاع و شماری از مستشاران نظامی ایران را تحریم کرد. وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز در چارچوب اجرای قانون «مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت» تعدادی از نهادها و اشخاص انگلیس از جمله وزیر دفاع این کشور را تحریم کرد.

در بیانیه وزارت امور خارجه کشورمان آمده است: جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن اقدام رژیم انگلیس در حمایت و تسهیل اقدامات مخرب اشخاص و نهادهای مذکور شامل حمایت و تسهیل ارتکاب اعمال تروریستیِ رژیم صهیونیستی که نقض تعهدات بین المللی رژیم انگلیس در مقابله با تروریسم به شمار می‌رود، اعلام می‌کند که اقدام رژیم انگلیس، نقض آشکار اصول اساسی حقوق بین الملل مندرج در منشور ملل متحد است.

این بیانیه می‌افزاید: تمامی نهادهای جمهوری اسلامی ایران طبق مصوبات مراجع مربوطه، اقدامات لازم را که شامل ممنوعیت صدور روادید و عدم امکان ورود به قلمرو جمهوری اسلامی ایران، مسدود شدن حساب‌های بانکی در نظام مالی و بانکی و توقیف اموال و دارایی در قلمرو تحت صلاحیت جمهوری اسلامی ایران خواهند بود، جهت اجرای این تحریم‌ها معمول خواهند داشت.

وزارت امور خارجه کشورمان تصریح کرد: این اقدام تحریمی، نافی پیگیری کیفری افراد به سبب دست داشتن در اقدامات مجرمانه در محاکم قانونی دارای صلاحیت نخواهد بود. جمهوری اسلامی ایران ضمن اعمال این تحریم‌ها، رژیم انگلیس را در قبال حمایت از تروریسم و نقض حقوق بشر، مسئول و پاسخگو می‌داند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • تلاش جمعی ایران، عربستان، ترکیه، اندونزی و مصر برای پایان جنگ در غزه
  • پیام تسلیت وزیر کشور به مناسبت درگذشت نخبه جوان مازندرانی
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • رسالت امام صادق (ع) انفجار علمی بود
  • پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مناسبت روز جهانی ماما
  • لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران