Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@04:56:31 GMT

۵ هزار خودرو از ورودی شرق استان تهران بازگردانده شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۳۰۵۴۳

۵ هزار خودرو از ورودی شرق استان تهران بازگردانده شدند

سیاوش محبی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در جاده‌های شرق استان تهران  تاکنون ۲۳۳ خودرو به دلیل رعایت نکردن قوانین طرح با پرداخت جریمه ۵ میلیون ریالی اعمال قانون شدند.

وی با اشاره به وضعیت آب و هوایی و ترافیکی جاده‌های کوهستانی هراز و فیروزکوه ، خاطر نشان کرد: هوا ابری و ترافیک نیمه سنگین است و پیش بینی میشود تا ساعات پایانی روز بر حجم ترافیک افزوده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران با تاکید بر اینکه خروج از تهران سفر محسوب می‌شود، اظهار داشت: در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی تردد خودروهای غیربومی در خروجی شرق استان تهران، محور هراز، فیروزکوه ممنوع است.

محبی گفت: محدودیت تردد خودروها تا پایان فروردین ماه سال ۹۹ اجرا می‌شود و پلیس راهور تا پایان طرح با رانندگان متخلف برخورد می کند.

وی با اشاره به اهمیت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، عنوان کرد: پلیس راه شرق استان تهران با تجهیزات کامل و نیروهای آماده‌باش در تمامی محورها حضورمستمر دارد و تخلفات رانندگان به طور شبانه روزی رصد می‌شود.

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران گفت: رانندگان سفرهای غیر ضروری خود را به تعویق بیندازند و در صورت ضرورت سفر با سرعت مطمئنه و رعایت قوانین با پرهیز ازسرعت و سبقت غیر مجاز راهی سفر بشوند.

محبی گفت: با توجه به ترافیک نیمه سنگین مسیرهای هراز و فیروزکوه، امروز جمعه ۲۹ فروردین هیچ محدودیت ترافیکی در جاده‌های هزار و فیروزکوه اعمال نمیشود.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا پلیس راهور ترافیک خودرو شبانه روزی شرق استان تهران بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شرق استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۰۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو رأس بزغاله کوهی به دامان طبیعت بازگردانده شدند


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  ، دو رأس بزغاله که توسط افراد بومی و بدلیل نا آشنا بودن با حیات وحش و همچنین آگاه نبودن نسبت به رفتار‌های حیات وحش از محل زندگی خود جدا و جهت مراقبت و نگهداری به اداره محیط زیست شهرستان‌های دالاهو و سرپل ذهاب تحویل شد .
سرپرست محیط زیست دالاهو عنوان کرد : شهرستان دالاهو بعلت داشتن شرایط مطلوب برای حیات وحش و حمایت مردم شهرستان در سال‌های اخیرحیات وحش شهرستان رشد خوبی داشته و جمعیت حیات وحش در این شهرستان رشد قابل قبولی دارد .

دیگر خبرها

  • تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات در فیروزکوه
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مناطق حادثه‌خیز تهران
  • دو رأس بزغاله کوهی به دامان طبیعت بازگردانده شدند
  • کاهش ۶.۱ درصدی ورودی پرونده‌های سرقت مستوجب تعزیر به دادگستری
  • قیمت کارخانه‌ای خودرو ۸۰ درصد زیر نرخ بازار است
  • پسربچه گمشده به آغوش مادرش بازگردانده شد/ عکس
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • واکنش نماینده دماوند و فیروزکوه به تشکیل استان تهران شرقی
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه