Web Analytics Made Easy - Statcounter

شکرالله سلمان زاده روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: راه‌اندازی آزمایشگاه تشخیص کرونا امکان آزمایش و تشخیص افراد زیادی در جنوب غرب خوزستان را فراهم خواهد کرد و این مهم می‌تواند در قطع زنجیره ویروس کرونا کمک موثری باشد.

وی از بازگشایی اصناف در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان بدون رعایت پروتکل‌های در نظر گرفته شده انتقاد کرد و افزود: اماکن همانند زندان، خانه سالمندان و سرای کودکان بی‌سرپرست به طور مستمر پایش و غربالگری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان درخصوص رژیم غذایی ماه مبارک رمضان در شرایط کرونا گفت: روزه گرفتن برای افراد فاقد بیماری زمینه‌ای مشکلی ایجاد نمی‌کند به شرط اینکه این افراد تمام پروتکل‌های بهداشتی و رژیم غذایی خود را رعایت و از خوردن غذاهای خیلی شیرین و چرب اجتناب کنند.

وی نوشیدن مایعات در بین وعده افطاری و سحری را لازم و ضروری خواند و افزود: طبق تحقیقات انجام شده روزه دارای ضمن افزایش متابولیسم بدن و دفع مواد زائد و سمی به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند.  

سلمان زاده اظهارداشت: توصیه می‌شود افراد روزه‌دار در معرض بیماری قرار نگیرند و تا حد امکان از منزل خارج نشوند چرا که ویروس کرونا بر کسانی که در معرض این بیماری قرار گیرند تاثیر خواهد داشت و خشکی یا مرطوب بودن گلو تاثیری در جلوگیری از ابتلا ندارد.  

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا شادگان خرمشهر آبادان پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شادگان خرمشهر آبادان ویروس کرونا شادگان خرمشهر آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۰۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، با اعلام دبیر کمیته اضطرار آلودگی هوای استان فعالیت مدارس کلیه مقاطع تحصیلی نوبت صبح در شهرستان های آبادان، خرمشهر، باوی، کارون، شادگان و اهواز فردا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت غیر حضوری شد.

براین اساس فعالیت آموزشی تمامی مدارس در این شهرستان‌ها بر روی سامانه شاد انجام می‌شود.

 

 

 

دیگر خبرها

  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • بارش باران در اروند
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم
  • اطلاعیه جدید وزارت حمل و نقل عراق درباره انتقال مسافران از اروند رود
  • دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در اجرای امور کارگری
  • مدارس اروند مجازی شد
  • غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد