Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امیر سرتیپ مهدی معمارباشی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران روز جمعه در آیین رژه خدمت به مناسبت ۲۹فروردین روز ارتش در پادگان ۰۵کرمان از این روز به عنوان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: امام راحل با دشمن‌شناسی خط بطلانی بر توطئه دشمن کشید و ۲۹ فروردین سال ۵۸ را به نام روز ارتش نامگذاری کرد و این اقدام جانی دوباره به ارتش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر معمارباشی گفت: ارتش در عرصه مبارزه با ضد انقلاب داخلی و در دوران هشت ساله دفاع مقدس دوشادوش تمام رزمندگان در جبهه‌های حق علیه باطل خوش درخشید و وجود ۴۸ هزار شهید در دوران دفاع مقدس نشانگر روحیه انقلابی ارتشیان در کشور دارد.

وی افزود: پس از دوران دفاع مقدس نیز ارتش در عرصه سازندگی کنار مردم و سایر نیرو‌های مسلح ظاهر شد تا بتواند دشمن را ناکام و ناامید کند و امروز هم ساخت انواع تجهیزات و تسلیحات بومی‌شده توسط ارتش را شاهد هستیم.

امیر معمارباشی با بیان اینکه امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با اتکا به خداوند و ولایت فقیه که نائب بر حق امام زمان (عج) است توانسته از آزمون‌های پیش رو سربلند بیرون بیاید اظهار داشت: ارتش در عرصه مردم‌یاری در سیل و زلزله نیز در کنار دولت و مردم بوده و خدمت کرده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش اضافه کرد: ارتش امروز هم در عرصه مبارزه با کرونا به کمک مردم شتافته و در کرمان بلافاصله نقاهتگاه و استراحتگاه برای بیماران کرونایی را راه‌اندازی کرد.

امیر معمارباشی با بیان اینکه در سیل اخیر در شرق استان هم وارد عمل شدیم و بنا به درخواست ستاد بحران به کمک مردم رفتیم، تاکید کرد: ارتش آماده‌تر از گذشته و با اقتدار در کنار مردم بوده و به این حضورش با مردم افتخار می‌کند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۰۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وداع با جانباز و آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ جانباز ۵۰ درصد و صبور هشت سال پایمردی و ایثار و آزاده سرافراز، شمس الله طرنی زاده امروز به دیار یار و وصال همرزمان شهیدش رسید.
این جانباز والامقام در میان حزن و اندوه مردم زادگاهش، ایوان تشییع و به خاک سپرده شد؛ اما یاد و خاطرات رشادت مردی هایش همچنان در دفتر خاطرات این مرز و بوم به یادگار خواهد ماند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمایت قاطع بیش از ۵۰۰ گروه تبلیغی از نیروی انتظامی و طرح نور
  • حمایت قاطع ۵۰۰ گروه تبلیغی از نیروی انتظامی و طرح نور
  • دعوت سپاه از مردم برای نقش‌آفرینی در کنگره شهدای استان مرکزی
  • مردم قم با ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • دستور رئیسی برای برخورد قاطع با متخلفین در محیط زیست
  • مردم قم با پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس وداع می‌کنند
  • هیچ گونه سرمایه‌گذاری دائمی‌تر از تربیت و تعلیم نیست
  • وداع با جانباز و آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس
  • پاسخ قاطع سفیر ایران به ادعای نخست‌وزیر دانمارک