Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@15:46:47 GMT

هلال احمر کرمان به کمک سیلزدگان شهداد شتافت

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۳۰۸۶۳

هلال احمر کرمان به کمک سیلزدگان شهداد شتافت

 رضا فلاح روز جمعه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به وقوع بارش‌های شدید ۲۴ساعت گذشته در شهرستان کرمان افزود: نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر تاکنون به ۸۷ نفر آسیب دیده از سیل در شهرهای راین ، ماهان ، گلباف و شهداد امدادرسانی کردند. 

وی با اشاره به اعزام ۴۵ نیروی امدادی در قالب ۱۱ تیم در مناطق حادثه دیده تصریح کرد: تاکنون بسته‌های غذایی، پتو، موکت، نان، کنسروجات و چادر در بین ۱۰ روستا و مرکز شهر در بین خانوارهای آسیب دیده از سیل در مناطق مذکور توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اینکه تا کنون بیشترین آسیب در شهداد کرمان گزارش شده است بیان داشت :  تیم امداد هوایی جمعیت هلال احمر استان  به روستای جهر این منطقه جهت توزیع اقلام و امدادرسانی اعزام شده است.

فلاح خاطرنشان کرد: امدادرسانی به مناطق آسیب دیده به ویژه مناطق صعب‌العبور ادامه دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا جمعیت هلال احمر جمعیت هلال احمر استان سیل کرمان شهداد بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۰۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، صبح دوشنبه طی مراسمی مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان به همت خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران ظهر امروز در این شهرستان برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان‌های تهران و خراسان‌جنوبی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی، فرماندار درمیان و مسؤولان شهرستان و تعدادی از خیرین و حامیان جمعیت هلال احمر استان تهران میهمانان این مراسم بودند.

حامیان و خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران در بدو ورود به شهرستان درمیان، از پایگاه امداد و نجات شهرستان بازدید کردند.

میهمانان مراسم سپس برای کلنگ زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به روستاهای محروم شهرستان درمیان به روستای قیک سفر کردند.

گفتنی است؛ خیرین در طرح نذر ملی خدمت، با همکاری جمعیت هلال احمر استان تهران ۲۹۷ انشعاب لوله آب را برای ۶ روستای محروم شهرستان درمیان تهیه و تحویل داده‌اند.

کد خبر 6092073

دیگر خبرها

  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی ۱۲ استان
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۲ استان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان