Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی تاکید کرد: نقش پر رنگ رزم آواران سلحشور ارتش در مقابله با بلاهای طبیعی و در میادین مبارزه با ویروس منحوس کرونا بر عزت و افتخارات آنان افزوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بسیج دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَإِنَّ جُنْدَنَا لَهُمُ الْغَالِبُونَ _صافات ۱۷۳

در تاریخ ۴۱ ساله ی انقلاب اسلامی حضور درخشان و پر صلابت ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نیروهای مسلح نشان از نقش آفرینی مجاهدانه، دلیرانه و مسئولانه ی این نهاد انقلابی در روز ها و صحنه های حساس ایران اسلامی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقش پر رنگ رزم آواران سلحشور ارتش در مقابله با بلاهای طبیعی و در میادین مبارزه با ویروس منحوس کرونا بر عزت و افتخارات آنان افزوده و ارتش قهرمان را بیش از پیش در کنار مردم شریف ایران قرار داده است.

حال که چهار دهه از درایت و اقدام هوشمندانه رهبر راحل و معمار کبیر انقلاب اسلامی(ره) مبنی بر حفظ و حمایت همه جانبه و راهبردی از ارتش می گذرد؛ با حضور موثر این نهاد در عرصه های مختلف خاصه دستیابی به فناوری های نوین و دستاوردهای علمی و نظامی، احساس ضرورت به حفظ، رشد و کمک به پیشرفت این مجموعه را با تاسی از مکتب سلیمانی ها و صیاد ها بیشتر نموده و مهری است بر دهان آنانی که درصدد تضعیف و حتی انحلال این نیروهای متعهد و مکتبی بوده و هستند.

بسیج دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی با گرامیداشت یاد و نام شهدای والامقام ارتش انقلابی، روز ۲۹ فروردین را ضمن قدردانی از این مجاهدان حماسه ساز به آحاد رزمندگان غیور ارتشی تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوار است با استعانت از خداوند متعال و با پیروی از فرمایشات رهبر فرزانه ی انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) در گام دوم انقلاب اسلامی سعادتمند،موفق و موید باشند.

انتهای پیام/ک

منبع: دانا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۱۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این مراسم مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فضائل اخلاقی پاسداران و بسیجیان در ابتدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس گفت: آن چیزی که سپاه و بسیج را در ذهن و فکر مردم عزیز و ماندگار کرده  ، ایثارگری، ایمان و عقیده آنهاست.
حجت الاسلام رضایی با اشاره به مجاهدتهای معنوی شهید مطهری، ایشان را یکی از ذخایر ارزشمند انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: اگر جوانان از تفکرات شهید مطهری الهام بگیرند، می‌توانند مسیری روشن برای تمدن جدید اسلامی و آینده کشور  ترسیم کنند.
وی  افزود: مربیان عقیدتی سیاسی باید با حضور فعال در میدان‌های جهاد تبیین با انگیزه‌ای مضاعف به شبهات ذهنی نسل جوان و نوجوان پاسخ دهند.

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • سیل در افغانستان/ ۱۱ نفر کشته و زخمی شدند
  • تعداد جان‌باختگان سیل در افغانستان افزایش یافت
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • ایران جزو آسیب‌پذیرترین کشورها از بلایای طبیعی
  • معرفی استان کرمانشاه به عنوان مرکز پشتیبانی غرب کشور در سوانح و بلایای طبیعی