Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@01:58:25 GMT

طرح جهادی مشاورین اسلامی در شهرستان کاشان اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۳۱۱۶۲

طرح جهادی مشاورین اسلامی در شهرستان کاشان اجرا می شود

سرهنگ کریم اکبری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در روز نیمه شعبان برای کمک و دستگیری به خانواده‌های بی بضاعت و کم بضاعت اظهار داشت: به منظور لبیک به دستور فرماندهی کل قوا برای رسیدگی به مستمندان و همچنین آسیب دیدگان از کرونا رزمایش مواسات همدلی و کمک مومنانه با رمز یا صاحب الزمان (عج) در کاشان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این رزمایش از نیمه شعبان آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، ابراز داشت: به منظور وحدت رویه و جلوگیری از اشکالات احتمالی در توزیع بسته‌های حمایتی می‌بایست اسامی خانواده‌های شناسایی شده در سامانه معرفی شده ثبت شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان با بیان اینکه ثبت اطلاعات خانوارها و ورود به سامانه فقط از طریق حوزه‌های مقاومت بسیج امکانپذیر است، تصریح کرد: کمیته‌های هفت گانه ستاد مردمی مواسات، همدلی و کمک مومنانه برای اجرای هر چه بهتر این رزمایش تشکیل و مشغول به فعالیت می‌باشند.

وی با اشاره به اینکه این رزمایش با محوریت قرارگاه‌های جهادی و خدمات اجتماعی شهرستان کاشان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز کاشانی می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۵۰۴۱۷۲۱۰۷۹۴۲۵۷۲۵ به نام قرارگاه جهادی و خدمات اجتماعی کاشان واریز و یا کمک‌های غیرنقدی خود را به پایگاه‌های بسیج سطح شهرستان تحویل دهند.

سرهنگ اکبری از اجرای طرح جهادی مشاورین اسلامی نیز در کاشان خبر داد و خاطرنشان کرد: این طرح به منظور کاهش اضطراب و استرس بیماران کرونایی و خانواده‌های درگیر آنان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح در قالب مشاوره کاملاً رایگان و توسط بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج کاشان اجرا می‌شود، بیان داشت: عموم شهروندان کاشانی می‌توانند از خدمات مشاوره‌ای ۱۷ کارشناس مشاور در نظر گرفته شده برای این طرح استفاده کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان با بیان اینکه مشاورین این طرح دارای مدارک تحصیلی کارشناسی تا دکترا هستند، افزود: این افراد در حوزه‌های مختلف اجتماعی، خانواده، مذهبی و سلامت خدمات مشاوره‌ای را به صورت تلفنی و در طول هفته ارائه می‌دهند.

کد خبر 4902498

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیج گروههای جهادی سازمان بسیج مستضعفین ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا بارش باران شهرکرد نیمه شعبان ایلام بیرجند گرگان قزوین استانداری قزوین جهش تولید مقاومت بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۱۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت کاشان پس از وقوع سیل

فرماندار شهرستان کاشان آخرین وضعیت این شهرستان را پس از وقوع سیل تشریح کرد.

 

  به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074487 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم
  • دستگیری ماشین قاچاق سوخت در کرخه خوزستان
  • اقدام جهادی اصلاح و سرویس فیدر ۲۰ کیلو ولت دو مداره آوج و شهیدآباد
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر
  • آخرین وضعیت کاشان پس از وقوع سیل
  • اجرای رزمایش واکسیناسیون دام در طرح شهید زاهدی در کازرون
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر