Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-02@02:06:57 GMT

انسداد 14 جاده به دلیل نبود ایمنی و سیلاب

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۳۱۳۳۲

انسداد 14 جاده به دلیل نبود ایمنی و سیلاب

تین نیوز

مقام مسؤول سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت:‌ تردد در آزادراه‌های کرج ـ‌ تهران، قزوین ـ کرج و کرج ـ قزوین نسبت در شبانه‌روز گذشته به روز قبل اندکی افزایش داشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، ایمان محرابی‌نیا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها اظهار داشت: در حال حاضر در اغلب جاده‌های کشور ترافیک روان است و بیشتر محورهای مواصلاتی و جاده‌ها باز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا فقط ورود افراد بومی و ساکن هر استان به آن استان طبق کارت ملی، پلاک و بیمه‌نامه آن خودرو مجاز است.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار داشت:‌ در حال حاضر در 5 محور هراز، فیروزکوه، کندوان، منطقه یک آزادراه تهران ـ‌ شمال و آزادراه قزوین ـ‌ رشت در مسیر رفت و برگشت ترافیک روان است.

محرابی‌نیا با اشاره به اینکه در محورهای شمالی کشور بارش خاصی گزارش نشده است، گفت: دوربین‌های نظارت تصویری بارش باران در برخی از جاده‌های استان‌های گلستان و اصفهان نشان می‌دهند.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: آزادراه تهران ـ‌ شمال در منطقه یک هر روز از ساعت 19 تا 7 صبح روز بعد به دلیل اجرای عملیات نصب سامانه‌های مدیریت راه، پایش تصویری و سیستم‌های هوشمند تأسیسات الکترومکانیکال تونل‌ها مسدود است و تردد از محورهای کندوان، هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

* بیشترین ترافیک جاده‌ها بین ساعات 18 تا 19

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت:‌ رصد تردد خودرو در جاده‌ها از طریق 2306 دستگاه ترددشمار و بیش از 700 دوربین نظارت تصویری انجام می‌شود که طبق اطلاعات این ترددشمارها کل تردد ثبت‌شده در شبانه‌روز گذشته نسبت به روز قبل 2.6 درصد کاهش نشان می‌دهد در همین مدت بیشترین تردد بین ساعات 18 تا 19 ثبت شد.

*افزایش تردد در آزادراه کرج ـ قزوین

محرابی‌نیا اظهار داشت: در شبانه‌روز گذشته آزادراه‌های کرج ـ قزوین، کرج ـ تهران و قزوین ـ کرج پرترددترین جاده‌های کشور بود و تردد در آزادراه کرج ـ قزوین نسبت به روز قبل مجدداً افزایش یافت.

* انسداد 14 جاده به دلیل نبود ایمنی و سیلاب

وی اظهار داشت: در حال حاضر 14 جاده به دلیل نبود ایمنی و سیلاب مسدود است که در این باره می‌توان به محورهایی نظیر خرم‌آباد ـ پلدختر، پونل ـ خلخال، رودبار ـ کهنوج، رودبار ـ قلعه‌گنج، قزوین ـ همدان، بجنورد ـ‌ آشخانه و منطقه 4 آزادراه تهران ـ‌ شمال اشاره کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: انسداد جاده نبود ایمنی و سیلاب کرج ـ قزوین مدیریت راه قزوین ـ جاده ها راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۱۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز

بازرس‌کل استان زنجان پیرامون وضعیت آزادراه زنجان - قزوین و زنجان ـ تبریز تذکر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، ابوالفضل خمسه در جلسه بررسی وضعیت کمی و کیفی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان که با حضور مدیرکل جدید، معاونین و مدیران دستگاه مذکور در محل بازرسی کل استان زنجان تشکیل شد آخرین وضعیت دستگاه از لحاظ تجهیزات و امکانات، احداث راه‌های روستایی، حفظ و نگهداری راه‌ها، نحوه انعقاد قرارداد‌ها و اجرای پروژه‌ها، مصرف اعتبارات، نظارت بر ناوگان حمل و نقل مسافری و کالا، کمیت و کیفیت نیروی انسانی دستگاه و... را مورد بررسی قرار داد.

وی با تبیین آسیب‌ها و چالش‌های اداره‌کل راهداری استان گفت: مهمترین انتظار از اداره‌کل مذکور پیگیری در تعیین تکلیف قرارداد آزادراه زنجان – تبریز، هم زمان با اصلاح روکش آسفالت آزادراه‌های زنجان – قزوین و زنجان تبریز است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احتمال سیلاب و ریزش کوه در محورهای کوهستانی خوزستان/ پیش‌بینی افزایش ۱۵ درصدی تردد
  • واژگونی پراید در قزوین ۳ کشته برجای گذاشت
  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • وضعیت ترافیک جاده چالوس امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین
  • کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان/ ایمنی در همه کارها اولویت دارد
  • تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز