Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه ۹۰ ارومیه گفت: پس از شکست کرونا، دو دیدار رفت و برگشت بین دو تیم محبوب آذربایجان یعنی ۹۰ ارومیه و تراکتور تبریز برگزار می‌شود. ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

یحیی بهاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با تاکید بر اینکه صعود به لیگ برتر، حق مسلم تیم فوتبال 90 ارومیه است اظهار کرد: تمامی تلاش کادر تیم و بازیکنان این تیم، در هشت هفته مانده به پایان لیگ، صعود به لیگ برتر بوده و همگان عزم و اراده قدرتمندی برای رسیدن به این مهم دارند و می‌توان گفت که امسال سال پیروزی‌های بزرگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه باشگاه 90 در سال 90 تاسیس شده است تصریح کرد: برخی که متاسفانه نیت شومی داشته و خواهان فروپاشی این تیم و گرفتن شور و نشاط فوتبال این استان هستند و همچنین از اتحاد و عظمت فوتبال آذربایجان وحشت دارند، خواهان تغییر اسم یا رنگ پیراهن 90 هستند در حالی که هیچ کدام از آنها تغییری نخواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه 90 ارومیه با تاکید بر اینکه از تیم 90 با تمام وجود حمایت می‌کنیم گفت: این تیم باید شناسنامه فوتبالی آذربایجان‌غربی باشد و خوشبختانه هم اکنون جزو محبوب‌ترین تیم‌های فوتبال ایران است.

تیم فوتبال نود ارومیه با مشکل جدی در پست مهاجم روبه‌رو استدیدار تیم‌های فوتبال نود ارومیه و شهرداری تبریز به روایت تصویرتلاش تیم فوتبال نود ارومیه برای ماندن در صدر جدول لیگ آزادگان

وی با اشاره به اینکه کسب نتایج درخشان در لیگ دسته یک فوتبال توسط 90 ارومیه اتفاقی نبوده است بیان کرد: بی‌شک پشت تمامی این موفقیت‌ها تجارب و پیشینه موفق بوده و باشگاه 90 نیز باسابقه‌ترین باشگاه فوتبال آذربایجان‌غربی بوده است.

بهاری در ادامه با بیان اینکه امسال فروشگاه 90 در صورت مهیا شدن شرایط افتتاح می‌شود اظهار کرد: در این فروشگاه ملزومات هواداری تیم فراهم می‌شود.

مدیرعامل باشگاه 90 ارومیه با اشاره به فعالیت آکادمی فوتبال 90 تصریح کرد: خوشبختانه تنها آکادمی مجوزدار پس از 40 سال در این شهر فعال است و برای امسال برنامه‌های مفصلی برای تیم‌های پایه تدارک دیده شده تا نسل آینده به خوبی رشد کنند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز افتخار فوتبال آذربایجان‌ است بیان کرد: پس از شکست کرونا، دو دیدار رفت و برگشت بین دو تیم 90 ارومیه و تراکتور تبریز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/7548/ ع

R7548/P1494/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال باشگاه 90

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۱۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با آینتراخت فرانکفورت

بایرن مونیخ فردا می‌تواند خیال خود از بابت سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را راحت کند

طرفداری | پیش از جدال حساس مقابل رئال مادرید در روز سه‌شنبه، بایرن مونیخ در یک دیدار دشوار باید به مصاف آینتراخت فرانکفورت برود.

دو تیم فردا از ساعت 17:00 به وقت تهران در چارچوب بازی‌های هفته 31 فصل 24-2023 بوندسلیگا در مونیخ، استادیوم آلیانتس آرنا به مصاف هم می‌روند. بایرن مونیخ با 66 امتیاز و کسب سه پیروزی و دو شکست در پنج دیدار اخیر خود در بوندسلیگا، در رده دوم قرار دارد. آینتراخت فرانکفورت نیز با دو شکست، دو تساوی و تنها یک پیروزی در پنج دیدار اخیر خود در بوندسلیگا، با 45 امتیاز در رده ششم قرار گرفته است. دنیل اشلاگر قضاوت این بازی را بر عهده دارد. ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای این دیدار به شرح زیر است:

بایرن مونیخ (1-3-2-4): نویر | کیمیش، دلیخت، دایر، دیویس | پاولوویچ، گورتسکا | مولر، موسیالا، تل | کین  

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با آینتراخت فرانکفورت
  • تمرین تیم فوتبال تراکتور در تبریز
  • آذربایجان‌شرقی منتظر خبرهای خوب در حوزه راه است
  • وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد
  • دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند
  • تراکتور به مصاف ذوب‌آهن می‌رود
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • سکوت گل‌محمدی درباره مذاکره با تراکتور شکست
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • پایان حضور یک ساله مطهری در تیم ملی