Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@16:22:36 GMT

سخنگوی قوه قضاییه مهمان «دستخط» می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۳۱۵۰۱

سخنگوی قوه قضاییه مهمان «دستخط» می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه با حضور در استودیوی برنامه «دستخط» درباره شروع مبارزه با فساد از درون قوه قضاییه، رسیدگی به پرونده‌های مهم مفاسد اقتصادی،، پرونده جنجالی روح الله زم، اوضاع زندان‌ها و مرخصی‌های اخیر برای کنترل کرونا، مبازره با تخلفات انتخاباتی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به گفتگو می‌نشیند.

گفتگوی محمدحسین رنجبران با غلامحسین اسماعیلی جمعه ۲۹ فروردین ماه ساعت ۱۶:۱۵ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

برنامه «دستخط» که به گفتگو های صریح با نخبگان سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی می پردازد با دکوری که المانی از یک کتاب است،  روی آنتن می رود.

«دستخط» به تهیه کنندگی مریم حداد، اجرا، سردبیری و نویسندگی محمدحسین رنجبران، تدوین و کارگردانی هنری حمید رضا خوشبازان، مدیریت تولید محمدرضا قنادان زاده و دستیاری عبدالرضا منزوی هر هفته جمعه ها ساعت ۱۶:۱۵ از شبکه پنج سیما پخش می شود.

کد خبر 4902654 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: غلامحسین اسماعیلی قوه قضائیه محمدحسین رنجبران برنامه دست خط شبکه پنج سیما ویروس کرونا تئاتر ایران موسیقی ایرانی فیلم خروج رادیو نمایش سازمان صداوسیما برنامه تلویزیونی سینمای مستند فیلم سینمایی فیلم کوتاه درگذشت چهره ها رادیو شبکه یک سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۱۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم

 به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزای علم و فناوری آنا، کاروان «بی واسطه» راهی دانشگاه آزاد اصفهان شده است. این قسمت به دنبال این سوال است که آیا دانشگاه‌های کشور می‌توانند از مقاله محوری فاصله بگیرند و خروجی‌های کاربردی برای کشور داشته باشند؟

مهمان این قسمت از برنامه «بی‌واسطه» دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی است. این برنامه امشب ( شنبه ۸ اردیبهشت‌ماه) ساعت ساعت ۱۹  از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • مستند «آقای خاص» کشتی برای اولین بار از تلویزیون
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ جمعه ۷‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • اکشن‌های پرفروش هند و کره در آخر هفته سیما
  • «نوش دارو» بعد از «قهوه اسپرسو»/مارتین اسکورسیزی به شبکه ۳ می‌آید
  • خبر‌های رسانه پنج شنبه ۶ اردیبهشت
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون
  • «جغد شب» و «قاتلان ماه کامل» سینمایی‌های هفته اول اردیبهشت ماه