Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-30@18:22:23 GMT

نیروهای مسلح ایران یاوران حفاظت از جان مردم هستند

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۳۱۹۴۳

نیروهای مسلح ایران یاوران حفاظت از جان مردم هستند

رئیس‌جمهور در گفت‌وگوهایی جداگانه با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از تلاش همه نیروهای مسلح به عنوان مدافعان وطن و یاوران سلامت، قدردانی کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در گفت‌وگوهایی جداگانه با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن دریافت گزارش‌هایی از اقدامات نیروهای مسلح در حوزه مبارزه با بیماری کرونا، از تلاش همه نیروهای مسلح به عنوان مدافعان وطن و یاوران سلامت، قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانی در این گفت‌وگوها، ضمن تبریک ۲۹ فروردین؛ روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، تأکید کرد که نیروهای مسلح ایران اسلامی اعم از سربازان، درجه‌داران، افسران و امیران ارتش و سرداران و سپاهیان، مظهر پشتوانه ملت و منافع ملی هستند و پیوسته عظمت کار خود را در مقاطع مختلف و در صحنه‌های اجتماعی ثابت کرده‌اند و امروز نیز در کنار مدافعان سلامت و یاوران حفاظت از جان مردم، حماسه سازی می‌کنند.

سردار سرلشکر پاسدار محمدباقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این گفت‌وگوها با ارائه گزارش‌های جداگانه‌ای از اقدامات انجام شده در حوزه سلامت، تأکید کردند که نیروهای مسلح تلاش خستگی‌ناپذیر برای تحقق آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی، دفاع از کشور و خدمت به مردم در همه عرصه‌ها را افتخاری بزرگ برای خود می‌دانند.

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: رئیس جمهور فرمانده کل ارتش ستاد کل نیروهای مسلح یاوران سلامت ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۱۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی گفت: همدلی، وحدت و یکپارچگی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است و این وحدت باعث یاس و ناامیدی دشمن و تضمین کننده صلح و ثبات در منطقه است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، امیر سرتیپ دوم علی حدادی سامانی در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: همه نیروهای مسلح برای مقابله با هر گونه شرارت دشمن در منطقه مانند ید واحده عمل می‌کنند و همدلی و یکپارچگی نیروهای مسلح‌ مثال‌زدنی است و موجب یای دشمن و پایداری صلح در منطقه شده است.

وی افزود: کارکنان ارتش با تلاش بدون وقفه در شرایط بحرانی و زمان وقوع حوادث طبیعی مثل سیل و زلزله و یا حوادث غیر مترقبه، عشق خودشان را به وطن و هم‌وطنان‌شان به منثه ظهور می‌گذارند و کارنامه ارتش به ویژه نیروی مقتدر پدافند هوایی در حفظ و صیانت از آسمان مقدس جمهوری اسلامی ایران درخشان و مثال زدنی است .

آیا شورای شهر بیرجند با احداث برج‌های ارتش موافقت می‌کند؟‌16 سورتی پرواز بالگردهای ارتش به روستاهای سیل‌زده بلوچستان

 

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی خاطرنشان کرد: حفاظت و حراست از تمامیت ارضی و حدود و ثغور کشور، وظیفه ذاتی و اصلی ارتش است، با این حال کارکنان ارتش در کنار ماموریت ذاتی خودشان، در همه عرصه‌هایی که به وجودشان نیاز بوده، با جدیت تمام حاضر شده‌اند و  طرح‌های مردم‌یاری ارتش، ارائه خدمات رایگان پزشکی به مناطق کم برخوردار، کمک تجهیزاتی و امدادی در مواقع سیل و زلزله، اعزام گروه‌های جهادی، اهداء بسته‌های معیشتی به افراد تحت پوشش کمیته امداد تنها بخشی از فعالیت‌های ارتش در عرصه‌های مختلف است.

 

انتهای پیام/170

دیگر خبرها

  • ​​​​​​​توسعه همکاری محیط زیستی ایران و آفریقای مرکزی
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • میانگین دوره خدمت سربازی ۱۴ ماه است
  • تقدیر سرلشکر سلامی بابت پوشش رسانه‌ای وعده صادق
  • شاهکار دیگر ارتش یمن در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است