Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@10:20:24 GMT

تولید لباس گان بیمارستانی در پارسیان

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۳۲۰۱۹

تولید لباس گان بیمارستانی در پارسیان

در راستای مقابله با ویروس کرونا، قرارگاه تحول محله روستای چهواز لباس "گان" بیمارستانی تولید کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ با تاکید فرمانده سپاه پارسیان مبنی بر تأمین نیازها و تجهیزات مورد نیاز کادرهای درمانی و خدماتی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، بسیجیان این شهرستان برای مقابله با شیوع این بیماری و تأمین نیاز مدافعان سلامت به تولید لباس «گان» بیمارستانی اقدام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ اسحق موذن نسب، فرمانده سپاه پارسیان، با اشاره به اینکه سپاه در هر شرایطی در کنار مردم خواهد بود، اظهار کرد: سپاه همیشه از روز اول بحران‌ها و بلایا و حوادث همراه مردم و در کنار مردم است که در بحث کرونا ویروس نیز از روزهای اول، سپاه با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات شهرستان پای کار بوده است.

وی، با بیان اینکه کارگاه تولید ماسک و دستکش به تولید لباس گان می‌پردازد، گفت: در روزهایی که با کمبود ماسک و دستکش در شهرستان مواجه بودیم کارگاههای تولیدی قرارگاههای تحول محلات این اقلام ضروری را تولید می‌کردند و امروز در قرارگاه تحول محله روستای چهواز عمده تولید بسیجیان، لباس “گان” بیمارستانی است.

موذن نسب، با بیان اینکه روزانه ۳۰ عدد لباس گان در روستای چهواز تولید می‌شود، تاکید کرد: تولید این لباس ها قریب به دو هفته است که آغاز شده و در اختیار مدافعان سلامت و کادر درمان بیمارستان رستمانی قرار خواهند گرفت و امیدواریم بتوانیم هزار دست لباس گان را تولید کنیم.

فرمانده سپاه پارسیان خاظر نشان کرد: خواهران و برادران بسیجی در قالب قرارگاههای تحول محلات تاکنون بیش از ۵۰۰ هزار دستکش تولید کرده و همچنین بیش از ۱۰هزار ماسک به‌صورت رایگان در بین مردم توزیع و مابقی را نیز در اختیار بیمارستان‌ و اورژانس و مدافعان سلامت قرار داده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: لباس گان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۲۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد

ابوالقاسم رئوفیان دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین و عضو هیأت‌عالی شورای وحدت نیرو‌های انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اهمیت حضور مردم در انتخابات دور دوم مجلس اظهار کرد: احزاب و تشکل‌های سیاسی نسبت به ترغیب و تشویق مردم نسبت به شرکت مردم در انتخابات دور دوم مجلس نقش کلیدی دارند.

او افزود: شرایط اقتضا می‌کند که رسانه ملی و گروه‌های تاثیر گذار از هیچ تلاشی برای تشویق مردم به شرکت در انتخابات فروگذار نکنند و تلاش بیشتری در این حوزه انحام دهند.

رئوفیان متذکر شد: اصلی که به هر نظام سیاسی مشروعیت مردمی می‌بخشد مشارکت مردمی در انتخابات است که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی هم بیش از هر کلید واژه‌ای، به ویژه در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲، از این کلیدواژه استفاده کردند تا اینکه مشارکت مردم نسبت به پیش‌بینی‌ها و نظرسنجی‌های رسمی افزایش پیدا کرد.

عضو هیأت‌عالی شورای وحدت نیرو‌های انقلاب اسلامی گفت: مردم از شرایط موجود و عملکرد دولت و مجلس ناراضی‌اند و خواهان تحول هستند.

او متذکر شد: مجلس باید نسبت به ایجاد تحول در جامعه تلاش کند که لازمه تحقق این امر شکل گیری کمیسیون‌های تخصصی مبتنی بر معیار‌های تحول آفرین است. همچنین هیات رئیسه مجلس باید بتواند منشا تغییرات مثبت باشد و لازمه آن انتخاب اعضای با کفایت برای هیات رئیسه است.

رئوفیان درباره اولویت‌های مجلس دوازدهم گفت: نمایندگان مجلس باید به اولویت‌های مردم از جمله کاهش نرخ بیکاری و کنترل نوسان ارز بپردازند، چرا که این موارد مشکلات عدیده‌ای را برای کشور رقم زده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال زندان شد
  • بابک زنجانی عفو شد
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • فرصت خدمتگزاری به مردم بسیار محدود است
  • داوید رایا یا جوردن پیکفورد؛ چه کسی برنده دستکش طلایی فصل 24-2023 لیگ برتر انگلیس می‌شود؟
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • دستکش طلا به دروازه‌بان ایران رسید
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • ماسک آزادی و حقوق بشر دولت‌های خارجی برای مردم جهان کنار رفته است