Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مسوول کانون فرهنگی هنری جناب حرّ گفت: در هفته گذشته به واسطه فعالیت‌های قابل توجه کانون حرّ در عرصه مقابله با کورنا و اخبار منتشر شده اخیر تعدادی از مسؤولان لشکری و کشوری از مرکز جهادی تولید ماسک این کانون بازدید کردند. 

«سلیمان مصطفی زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز با بیان ضرورت سرعت و جدیّت مردم و مسؤولان در مقابله با کورنا گفت: خوشبختانه میزان مشارکت عمومی مخصوصا در عرصهء کانون‌های مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج در رفع این بحران، بسیار چشم‌گیر است که باید با حمایت مادی و معنوی نهادهای دولتی و ارگانهای مسوول، موجبات دلگرمی جهادگران و به تبع آن بیشتر شدن این فعالیت ها را فراهم ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسوول کانون فرهنگی هنری جناب حرّ تبربز در تکمیل سخنان خود با تاکید به اهمیت تشویق و روحیه افزائی جهادگران، افزود: بازدید اخیر و سرزده فرمانده سپاه عاشورا و چندی از همرزمانشان از کارگاه جهادی کانون حرّ، حین آماده سازی بسته‌های معیشتی نیازمندان با عنوان عیدانهء نیمه شعبان؛ انرژی خاصی به بچه‌های کانون بخشید و سخنرانی کوتاه ایشان درباره‌ء ضرورت و اهمیت حمایت از اقشار آسیب پذیر در این بحران برای‌مان بسیار دلگرم کننده بود.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تولید انبوه ماسک‌های قابل شستشو در کارگاه جهادی کانون حرّ اضافه کرد: در هفته گذشته چندی از مسوولین استانی طی هیاتی به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری از طرف استاندار آذربایجان شرقی با حضور در محل این کارگاه و عرض خسته نباشید به جهادگران در جریان نحوهء تولید و توزیع ماسک و کمبودها و کاستی‌ها قرار گرفتند که امیدواریم در روزهای آتی با اختصاص کمک های دولتی بتوانیم میزان تولیداتمان را افزایش دهیم.

 

مصطفی زاده با تشکر از همکاری صمیمانه مردم انقلابی محله شهید جدیری تبریز گفت: حدود چهل نفر خیاط ماهر در کارگاه جهادی کانون حرّ به صورت مداوم مشغول تولید ماسک هستند که بیشتر این بزرگواران از بانوان محترم محله و نمازگزاران مسجد حاج یوسف می‌باشند که بدون چشم داشت بی ریا و خالصانه از اولین روزهای سال جاری با ما همکاری می‌کنند و به امید خدا به برکت همین همت های والا و نیت های خیر به زودی کورنا را شکست خواهیم داد.

 

وی در پایان مصاحبه با اشاره به دیگر فعالیت‌های اخیر کانون فرهنگی هنری جناب حرّ تبریز افزود: با همکاری خیرین و بسیج مستضعفین روزانه ۲هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده در ایستگاه صلواتی مسجد حاج یوسف توزیع می‌شود و حدود ۳۱۳ بسته معیشتی به یاد یاران حضرت ولی عصر ارواحنافداه برای حمایت از نیازمندان در رمضان، آماده کرده‌ایم که در روزهای آتی به صورت آبرومندانه و نامحسوس به درب منازل این بزرگواران ارسال خواهد شد.

پایان پیام/697

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویروس کورنا کورنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۲۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری های دوجانبه کانونهای خدمت رضوی استان و سازمان جهادکشاورزی استان یزد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، دراین نشست مدیر کانونهای خدمت رضوی به بیان ظرفیت 8000 نفری خادمیاران استان  اشاره و اظهار داشت: با این تعداد خادمیار که در 19 کانون تخصصی و عمومی دسته بندی شده‌اند، روزانه بیش از 90 نفر ساعت خدمات رایگان به مخدومین حضرت علی بن موسی الرضا داده می شود.

محمدحسین رحیمی نسب همچنین از آمادگی کامل این کانون برای همکاری‌های دوجانبه در زمینه های آموزشی و مشاوره ی بهبود فضای کاری کارمندان و همچنین بهبود سبک زندگی کارمندان در قالب طرح سبک زندگی رضوی در این سازمان خبر داد و گفت: کانون‌های خدمت رضوی در زمینه های مشاوره های اشتغال، حقوقی، سلامت... آماده همکاری با سازمان جهادکشاورزی استان یزد و همه ی شهرستان ها و ادارات تابعه را دارد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان هم مسئله اصلی جهادکشاورزی را امنیت غذایی و تأمین مواد غذایی سالم برای مردم عنوان کرد و افزود: آموزش های صحیح کار و زندگی به کارمندان باعث ارتقاء سطح کیفی و کمی کار آنها شده و برنامه ریزی برای برگزاری این دوره‌های انجام خواهد شد.

محمدعلی حاتمی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به کمبود شدید دام سبک در کشور و استان یزد حمایت از طرح‌های مگافارم دام سبک در راستای تامین گوشت قرمز در دستورکار این سازمان قرار دارد و از همه ی متقاضیان علاقه مند به سرمایه گذاری در این بخش دعوت به همکاری می‌شود.

دیگر خبرها

  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید
  • بروکراسی فلج‌کننده اداری مانع ورود تولیدکنندگان به اقتصاد می‌شود
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • همکاری های دوجانبه کانونهای خدمت رضوی استان و سازمان جهادکشاورزی استان یزد
  • ضرورت تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • بازدید دادستان ملایر از کارگاه های غیر مجاز
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • بازدید جمعی از مسولان از مناطق سیل زده دنا