Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت ورامین با تبریک فرارسیدن ۲۹ فروردین‌ماه و روز ارتش گفت: حضور نیروهای مسلح در مبارزه با کرونا همراه با تولیدات سپاه و وزارت دفاع خشم دشمنان را برانگیخته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در مطالبی که به عنوان «پیام جمعه» ارائه کرد، اظهار داشت: با لطف الهی و عنایت حضرت ولی عصر و تلاش مسؤولان متعهد خصوصاً کادر درمانی توانسته‌ایم این شرایط بسیار سخت و بی‌نظیر یا کم‌نظیر را پشت سر بگذاریم و در ادامه راه باید به پیشگاه خداوند توبه و استغفار کنیم و از انجام اعمال معنوی غافل نشویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه باید به فکر همنوعان و درماندگان باشیم و ایثار و نوع دوستی را به نمایش بگذاریم، ادامه داد: رعایت اصول بهداشتی و جدی گرفتن هشدارهای مسؤولان همچنان ضروری است را جدی بگیریم و در نهایت بدانیم و با تمام وجود باور داشته باشیم که حلال همه مشکلات فقط خدا است.

امام جمعه موقت ورامین با گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی افزود: این روز را به دلاورمردان ارتش و دلیران سپاه و سبزپوشان نیروی انتظامی تبریک می‌گوئیم و برای آنان آرزوی سربلندی داریم و می‌بینیم که حضور نیروهای مسلح در مبارزه با کرونا همراه با تولیدات سپاه و وزارت دفاع خشم دشمنان را برانگیخته است.

حجت الاسلام محمودی یادآور شد: حضور مقتدرانه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و برخی مجموعه‌های دیگر در تولید مایحتاج مراکز درمانی اعجاب برانگیز بوده است که باید حق داد به آمریکا که از غصه دق کند همانطور که ۴۱ سال است ملت ایران را تحریم کرده‌اند و دلقک‌های ماهواره‌ای را بر علیه ملت ایران به کار گرفته‌اند و باز هم نتوانسته‌اند بر علیه ملت ایران کاری از پیش ببرند.

وی عنوان داشت: امروز آمریکا گرفتار مصیبت شده است که البته ما از بیماری ملت‌های آن‌ها هرگز خرسند نبوده‌ایم ولی این مایه ننگ بوده که آمریکا مقام اول ابتلاء و مرگ و میر کرونا را به خود اختصاص داده است و اموات خود را در گورهای دسته‌جمعی دفع می‌کند و در تهیه لوازم پزشکی عاجز شده و یک ویروس ناچیز بینی آن‌ها را به خاک مالیده و تکان داده است.

امام جمعه ورامین خاطرنشان کرد: در شرایطی به سر می‌بریم که به خاطر شیوع بیماری و مراقبت‌های بهداشتی و تعطیل شدن برخی کسب و کارها برخی از مردم عزیز ما دچار مشکل اقتصادی شده‌اند و در چنین شرایطی است که مخصوصاً در آستانه ماه مبارک رمضان اهمیت مواسات همدلی و کمک به یکدیگر مضاعف می‌شود و در این راستا بسیج برخی از خانواده‌ها را شناسایی کرده و مورد توجه قرار داده است.

حجت الاسلام محمودی بیان داشت: به شهروندان عزیز هم عرض می‌کنم امروز روز امتحان همه ما است و پیشنهاد شده هر خانواده حداقل یک بسته حمایتی را تأمین کند چرا که بسیاری از مردم عزیز ما در ماه مبارک رمضان سفره افطاری پهن می‌کردند و اکنون با توجه به شرایط فعلی امکان این مورد وجود ندارد لذا با شرکت در این طرح خانواده‌های گرفتار را یاری کنند و وجوه نقدی خود را به حساب اعلام شده توسط امام جمعه و بسیج سازندگی واریز کند و هدایای خود را نیز به پایگاه‌های بسیج و قرارگاه جهادی مصلی تحویل دهند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/ت/س

منبع: فارس

کلیدواژه: نیروهای مسلح نیروی انتظامی ورامین سپاه امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۲۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به تفاهم‌نامه وزارت راه و شهرسازی و ستاد کل نیروهای مسلح، افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شده است که ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای تامین مسکن نیروهای مسلح در کشور ساخته شود.

ارسلان مالکی در دیدار با معاون مهندسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی بر ادامه همکاری و هم‌افزایی طرفین در پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد.

سود تسهیلات مسکن به ۱۸ درصد کاهش یافت

وی گفت: در این نشست درباره ساخت مسکن برای کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شهرهای بروجرد، خرم‌آباد، بندرعباس و شیراز توافقاتی انجام شد.

این مهم در راستای دستورالعمل ماده ۲۵ قانون جهش تولید مسکن و ساخت مسکن برای کارکنان نیروهای مسلح اجرایی می‌شود.

ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی در تهران | این خانه ها در چه متراژ و قیمتی ساخته می شوند؟

پیش از این وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح خبر داده بود.

کد خبر 849618 برچسب‌ها نهضت ملی مسکن وزارت راه و شهرسازی خبر مهم دفاع - ستاد کل نیروهای مسلح تهران

دیگر خبرها

  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران شیوع کرونا هستیم
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران کرونا هستیم
  • کالکالیست: یمنی‌ها باعث گرانی خودرو در اسرائیل شدند
  • قدردانی رئیس ستادکل نیروهای مسلح از مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران
  • بیش از ۱۰۰۰ برنامه ویژه دهه کرامت در البرز اجرا می‌شود
  • آماده‌باش ارتش یمن در محاصره دریایی رژیم اسرائیل
  • آماده باش یمن برای آغاز مرحله چهارم نبرد با رژیم صهیونیستی
  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و اسرائیل در یمن
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد