Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@09:33:26 GMT

دوره آموزش آنلاین «هنرهای دیجیتال» در گیلان برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۳۲۴۲۶

دوره آموزش آنلاین «هنرهای دیجیتال» در گیلان برگزار می شود

حسن صمدی در گفتگو به خبرنگار مهر با اشاره به شیوع ویروس کرونا و خطرات ناشی از تجمع و لزوم حفظ سلامتی هنرجویان دوره آموزش آنلاین هنرهای دیجیتال برگزار می‌شود، اظهار کرد: این دوره آموزشی ویژه ماه مبارک رمضان است.

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی به همت خانه پویانمایی گیلان برگزار می‌شود، افزود: با توجه به آغاز فعالیت‌های آموزشی و هنری و پرهیز از تعطیلی آن، تقویم آموزشی ویژه شب‌های ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی شده و برای مخاطبان و علاقمندان رشته‌های هنرهای دیجیتال برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صمدی با اشاره به اینکه هدف این کار استمرار آموزش و مهارت افزایی از طریق رسانه‌های برخط است، تصریح کرد: به منظور همراهی با ستاد مبارزه با کرونا و پیشگیری از شیوع این ویروس برگزاری دوره‌های مجازی و برخط در دستور کار قرار گرفته است.

وی مدل سازی، نقاشی دیجیتال، موهو، فوتوشاپ را از موارد پیش بینی شده برای این دوره آموزشی عنوان کرد و ادامه داد: مهلت ثبت‌نام در این دوره آموزش از امروز تا ۵ اردیبهشت است و علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره‌های آموزشی به سایت خانه پویانمایی به نشانی www.gilananimatiohome.ir مراجعه کنند.

کد خبر 4902680

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن صمدی هنر دیجیتال ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیراز شیوع کرونا بوشهر بارش باران شهرکرد نیمه شعبان ایلام بیرجند گرگان قزوین استانداری قزوین جهش تولید دوره آموزش برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۲۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود

ایسنا/مازندران مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان ویژه استان مازندران در ساری برگزار می‌شود.

حامد فاضلی کبریا مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره برگزاری نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان کانون اظهار کرد: این جشنواره در مرحله استانی‌ ویژه مازندران ۲۰ اردیبهشت از ساعت ۸ تا ۱۸ در سالن سینما کانون ساری برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره در بخش استانی با اجرای ۵ نمایش منتخب به اجرا می‌پردازد تا پس از رای هیات داوران ۳ نمایش برگزیده به دبیرخانه مرکزی برای حضور در جشنواره کشوری معرفی شوند.

به گفته مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران، مرحله استانی نوزدهمین جشنواره‌ی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار «این صحنه خانه‌ماست» برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲  سال و بزرگسالان برگزار می‌شود.

وی افزود: داوری مرحله استانی این جشنواره را سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دوره تربیت مربی درجه ۳ در استان ایلام برگزار می‌شود
  • دومین دوره انتخابات موسسه هنرهای نمایشی استان برگزار شد
  • راه‌‌اندازی آنلاین‌شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در طبس
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • راه اندازی آنلاین شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در شهرستان طبس
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی | نقش‌آفرینی هنرجوها در سریال‌های تلویزیونی
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود