Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@13:37:34 GMT

نیروهای ارتشی پشتیبان کارکنان بهداشت و سلامت هستند

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۳۲۵۴۹

نیروهای ارتشی پشتیبان کارکنان بهداشت و سلامت هستند

سرهنگ هرمز طبرخونی روز جمعه در مراسم رژه خدمت در عجب شیر گفت: روز ارتش به عنوان یکی از روزهای بیاد ماندنی برابر فرمان تاریخی رهبر فقید انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۸ که نیروهای نظامی با تمام ساز و برگ شان وارد خیابان‌ها ‌شوند و به این روند طبق فرمان امام (ره)از آن موقع کلید خورده و همه ساله در جای جای مملکت اسلامی ما نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی اقتدار خودش را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط به وجود آمده در کشورمان که می‌بایست در یک جبهه دیگر رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران دوشادوش و هم پای مدافعان سلامت و کارکنان بهداشت و درمان به عنوان پشتیبان به آنان کمک کند به همین خاطر ۲۹فرودین امثال را با پیامی به عنوان مدافعان سلامت و یاوران سلامت مدافعان وطن فداییان ارتش جمهوری اسلامی ایران فدائیان ملت هستند نسبت به گندزدایی و ضدعفونی کردن کلیه اماکن اقدام می شود.

فرماندهان پادگان ۰۳ شهید برخورداری عجب شیر از تداوم همراهی این مرکز آموزشی در مقابله و شکست ویروس کرونا گفت: نیروهای ارتش در عجب شید در طول این مدت، اقدام به تب سنجی مردم شهر، ضدعفونی خودروها و اماکن داخل شهر توزیع بسته های آموزشی و ضدعفونی کننده و ماسک کردند و این اقدامات تا زمان ریشه کنی ویروس کرونا ادامه دارد و ارتش همچنان که در ۸ سال دفاع مقدس نشان داده است، با تمام توان در خدمت مردم خواهد بود.

به گزارش ایرنا، امسال به‌دلیل وضعیت شیوع ویروس کرونا و به خاطر رعایت دستورالعمل های بهداشتی، رژه ارتش به شکل دیگری تحت عنوان «رژه خدمت» به‌منظور رفع آلودگی بخش‌های مختلف به نمایش گذاشته شد.
مراسم «رژه خدمت» روز ارتش با شعار «مدافعان وطن، یاوران سلامت» پیش‌از ظهر امروز با حضور کادر این پادگان در عجب شیر برگزار شد و ۷۰نفر از نیروها و خودروهای ارتش برای ضدعفونی و گندزدایی سطح شهر وارد عمل شدند.
در این رزمایش، بیش از ۲۰هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده توسط خودروهای طراحی و بهینه شده ارتش برای امدادرسانی و ضدعفونی معابر، اماکن و خیابان‌های سطح شهر و مبارزه با ویروس کرونا از مقابل جایگاه ویژه عبور و گوشه‌ای توان ارتش را به نمایش گذاشتند.

برچسب‌ها ویروس کرونا ارتش جمهوری اسلامی ایران عجب شیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ارتش جمهوری اسلامی ایران عجب شیر ویروس کرونا ارتش جمهوری اسلامی ایران عجب شیر ویروس کرونا عجب شیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۲۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: ارتش اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر را از دست داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه در گزارش روزانه خود اعلام کرد که واحدهای بخش غرب نیروهای مسلح روسیه ۹ حمله ارتش اوکراین را دفع کردند.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که واحدهای یگان جنوب روسیه، دو منطقه جدید در دونتسک را آزاد کردند و موفق به بهبود مواضع خود در این محور شدند.

بنا به گزارش وزارت دفاع روسیه، در درگیری در محور غرب، ارتش اوکراین بیش از ۲۵۵ نظامی خود را از دست داد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که واحدهای شرق نیروهای مسلح روسیه، با بهبود موضع نظامی خود در این منطقه دو تانک ارتش اوکراین را نیز منهدم کردند. اوکراین حدود ۸۲۵ نیروی نظامی خود را از دست داد.

کد خبر 6090206

دیگر خبرها

  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • علل موفقیت در فتح خرمشهر از زبان سرهنگ عراقی + ویدیو
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • روسیه: ارتش اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • برنامه بهبود سلامت شهری در ایران/ تعامل مدیریت شهری با نظام سلامت
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد