Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@19:17:20 GMT

تست کرونای چند ورزشکار دیگر ایرانی مثبت اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۳۲۶۲۷

تست کرونای چند ورزشکار دیگر ایرانی مثبت اعلام شد

سخنگوی فدراسیون پزشکی ورزشی گفت:متاسفانه نمونه‌های ورزشکاران دیگری که اتفاقا ملی پوش بودند مثبت اعلام شده است.

به گزارش مشرق، رضا سعیدی سخنگوی فدراسیون پزشکی ورزشی در خصوص آخرین تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا در ورزش اظهار داشت: آخرین جلسه ستاد مبارزه با کرونا در ورزش چند روز پیش برگزار شد و سپس دستورالعمل و الحاقیه‌ای را آماده و برای اجرا در اختیار سازمان‌ها قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی روزهای گذشته یکسری فرم‌هایی تهیه شده که در این فرم‌ها سوال‌هایی از ورزشکاران در خصوص علائم پرسیده می‌شود، ضمن آنکه از زمانی که کرونا شروع شده از آنها در خصوص تمرینات و آمادگی جسمانی آنها سوالاتی پرسیده می‌شود. موضوع بعدی مربوط به آمادگی جسمی و روانی ورزشکاران است که المپیکی‌ها را در دستور کار قرار دادیم.

سعیدی که با شبکه خبر صحبت می‌کرد در خصوص شرایط احسان حدادی و اینکه آیا نمونه ورزشکاران دیگری هم مثبت اعلام شده است یا خیر گفت: متاسفانه نمونه‌های ورزشکاران دیگری که اتفاقا ملی پوش بودند مثبت اعلام شده است اما شهرت آنها به اندازه آقای حدادی نیستند. البته برخی از آنها علائمی داشته اند ولی نمونه نهایی آنها هنوز معلوم نشده است. با این وجود تمام ورزشکارانی که علائم این ویروس را داشته باشند مشکوک به کرونا هستند.

وی در پاسخ به این سوال که تمرینات تیم ها از چه زمانی آغاز می‌شود: فعلا تا 15 اردیبهشت قرار نیست تمرینی برگزار شود ولی قرار است در آن روز نشستی برگزار شود و تصمیم گیری نهایی اتخاذ شود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید ویروس کرونا ورزشکاران فدراسیون پزشکی ورزشی مثبت اعلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۲۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • تمجید سخنگوی دولت از بانوی ورزشکار ایرانی بابت رکوردشکنی در آسیا
  • تبریک بهادری جهرمی به بانوی ورزشکار ایرانی
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
  • پشت پرده مسلمان شدن مورایس سرمربی سپاهان
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • درخشش طلا بر گردن ووشوکار ایرانی
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • (عکس) ورزشکار جنجالی مدل شد؛ سارا خادم‌الشریعه روی جلد مجله معروف