Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از افتتاح ۲۵ هزار واحد مسکن مهر در این شهر جدید تا پایان شهریور ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهدی هدایت در مورد آخرین وضعیت تکمیل واحدهای مسکن مهر در این شهر جدید بیان کرد: در مجموع ۸۲ هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس وجود دارد، تاکنون ۴۵ هزار واحد از این تعداد افتتاح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکن مهر در ماه‌های پایانی سال ۹۸ در پردیس گفت: مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۱۵ هزار واحد دیگر را در تیرماه سال جاری در فازهای مختلف افتتاح خواهیم کرد که با احتساب این تعداد، مجموع واحدهای افتتاح‌شده مسکن مهر در پردیس به ۶۰ هزار واحد خواهد رسید.

هدایت عنوان کرد: تعداد ۱۰ هزار واحد دیگر را تا پایان شهریورماه افتتاح خواهیم کرد و مابقی واحدهای مسکن مهر پردیس نیز تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی همچنین فروش عرصه مسکن مهر در پردیس را مناسب ارزیابی کرد و با اشاره به اینترنتی‌شدن فروش عرصه و صدور دفترچه قسط واحدهای مسکن مهر در پردیس گفت: این اقدامات با هدف کاهش مراجعه حضوری در شرایط کنونی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس، میزان فروش عرصه واحدهای مسکن مهر این شهر جدید در سال ۹۸ را افزون بر ۵۳۰ میلیارد تومان خواند و گفت: این میزان فروش به‌صورت نقد و اقساط محقق شده است و تمام این مبلغ در تکمیل پروژه‌های زیرساختی شهر جدید پردیس به کار گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: مسکن پردیس فارس مسکن مهر وزارت راه واحدهای مسکن مهر شهر جدید پردیس واحد مسکن مهر مسکن مهر هزار واحد تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۲۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات و دغدغه های تولیدکنندگان ملارد پیگیری و حل شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد اسدیان پیش از ظهر سه شنبه در حالی که توسط امین اسدی سرپرست فرمانداری ملارد، سهراب خان رئیس منطقه یک سازمان بازرسی استان تهران و جمعی از مدیران استانی همراهی می‌شد، از دو واحد تولیدی ناحیه صنعتی «دهک» ملارد بازدید کرد.

معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور در جریان این بازدید که بیش از سه ساعت به طول انجامید، بخش‌های مختلف این دو واحد که تولید کننده صنایع غذایی و مکمل‌های دارویی و ورزشی بودند، را مورد بازدید و سرکشی قرار داد.

در جریان این بازدید مدیران عامل واحدهای تولیدی توضیحات پیرامون مراحل تولیدات و برخی مشکلات و مسائل پیش رو ارائه دادند.

در ادامه این بازدیدها و در جلسه‌ای که به منظور بررسی و رسیدگی به مسائل و مشکلات این دو واحد تولیدی برگزار شد، موارد و خواسته‌های مطرح شده از سوی مدیران این واحدهای تولیدی پس از بحث و تبادل نظر بین اعضا در قالب مصوبه‌ای همراه با قید زمان اجرا به دستگاه‌های ذیربط ابلاغ شد.

کد خبر 6099230

دیگر خبرها

  • ثبت برنامه تولید ۱۶۰ واحد صنعتی نیازمند ارز در گیلان
  • مشکلات و دغدغه های تولیدکنندگان ملارد پیگیری و حل شود
  • ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن از ۲ میلیون و ۵۶۸ هزار واحد عبور کرد
  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • سیستم کنترلی واحد یک بخار نیروگاه بندرعباس نوسازی شد
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • جوجه ریزی در واحدهای مرغداری به ۲ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۷۰ قطعه رسید
  • نگاه نوآورانه واحدهای تولیدی برای ورود به عرصه رقابت خارجی
  • حکایتی دیگر از مشکلات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن
  • نوسازی ۴۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در قالب نوسازی بافت‌های فرسوده تا پایان سال