Web Analytics Made Easy - Statcounter

مائورو ایکاردی در میلان؟ این خبر روز به روز بیشتر به سوژه رسانه ها تبدیل می شود.

طرفداری- فولویو کولوواتی، ستاره اسبق میلان و فوتبال ایتالیا که پیش از این، به عنوان کارشناس بارها نظراتش را در خصوص میلان و فوتبال ایتالیا بر زبان آورده بود، به شایعات این روزها یعنی احتمال پیوستن مائورو ایکاردی به میلان اشاره کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کولوواتی در مصاحبه با مدیاست، گفته است:

ایکاردی در میلان؟ به نظرم این انتقال کاملا محتمل است و اصلا فکر نمی کنم که خیالی یا فانتزی باشد. تنها چیزی که ذهنم را مشغول کرده، این است که قحطی فوتبال را شاهدیم و امیدوارم این موضوع در نقل و انتقالات هم تاثیرش را بگذارد. دیگر فوتبال نباید شاهد رقم های دیوانه وار باشد. امیدوارم نقل و انتقالات پیش رو، پر از معاوضه ها و فرصت ها باشد. ایکاردی برای میلان یک فرصت مناسب خواهد بود.

رسانه های ایتالیایی می گویند مائورو ایکاردی در پایان فصل به ایتالیا بازخواهد گشت و از تیم های یوونتوس و میلان به عنوان مشتریان احتمال نام برده می شد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۲۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود

ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن به درهای سانتیاگو برنابئو رسیده‌است.

طرفداری | انتقال کیلیان ام باپه به رئال مادرید وارد فاز پایانی شده‌است.

فابریتزیو رومانو در جدیدترین گزارش خود از آماده‌سازی باشگاه رئال مادرید برای ورود کیلیان ام باپه خبر داده‌است. طرفین پس از توافق در ماه‌های گذشته، اکنون در حال تکمیل و امضاء اسناد و کاغذ‌بازی‌های پایانی هستند. همه چیز برای پیوستن ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن به رئال مادرید مهیا است و این انتقال بزرگ تا قبل از آغاز رقابت‌های یورو 2024 به صورت رسمی اعلام خواهد شد. ام باپه در پایان فصل جاری قراردادش با پاری سن ژرمن به پایان می‌رسد و تمایل قطعی خود را برای پیوستن به رئال به مقامات باشگاه فرانسوی اعلام کرده‌است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • استقبال سرجیو کونسیسائو از هدایت میلان؛ تماس روسونری با ساری و روبرتو مارتینز
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • درخشش ستاره جنجالی: ایکاردی واقعی برگشت!
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»/ هنوز برای ستاره شدن وقت هست
  • خلاصه بازی میلان 3-3 جنوا (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • کاسانو: از نظر استعداد من از توتی بهتر بودم!
  • میلان ۳-۳ جنوا: روسونری بردن را فراموش کرده!
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • بلیت سوپرکاپ را رزرو کن؛ ترکیب احتمالی میلان برای بازی با جنوا