Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه؛ به دلیل شیوع ویروس کرونا تمامی دیدارهای فوتبال در دنیا به حالت تعلیق در امده است اما حواشی فوتبال ایران تمامی ندارد. یکی از این حواشی که هنوز ادامه دارد مربوط به دیدار سپاهان و پرسپولیس است که به دلیل غیبت تیم سپاهان درون زمین، با رای کمیته انضباطی به حساب سه بر صفر به سود سرخپوشان اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجرا از این قرار است که بعد از بدون تماشاگر شدن این دیدار، سپاهانی ها در تلاش بودند تا این مسابقه را به تعویق بیاندازند اما رایزنی آنها نتیجه نداد و با دیر رسیدن به ورزشگاه و البته تعلل در حضور در زمین، رای سه بر صفر به سود سرخ ها اعلام شد تا فاصله دو تیم بازهم افزایش یابد و حالا پرسپولیس شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی دارد.

بهزاد غلام پور که مربی دروازه بان های استقلال است از این رای ناراضی است و عقیده دارد حق سایر تیم های مدعی در بالای جدول خورده شده است و پرسپولیسی ها معرفت به خرج دهند تا بازی یک بار دیگر برگزار شود:« به نظر من عدالت زمانی در لیگ برتر برقرار می‌شود که بازی سپاهان و پرسپولیس برگزار شود. این به نفع فوتبالمان است. درست است که قانونی بازی ۳- صفر شده ولی اگر بحث معرفتی و مشتی‌گری باشد، بازی باید برگزار شود. به نظرم باید مسئولان ریش گرو بگذارند و دو تیم در ورزشگاه خالی روبه‌روی هم قرار بگیرند. در این صورت حق کسی خورده نمی‌شود. حق استقلال در ماجرای بازی سپاهان و پرسپولیس خورده شد. همین‌طور حق تراکتور، شهرخودرو و حتی فولاد. نتیجه این بازی روی سهمیه‌ها هم اثرگذار شده است. به نظرم پرسپولیسی‌ها معرفت به خرج دهند و بازی را برگزار کنند. البته بعید می‌دانم پرسپولیسی‌ها این را قبول کنند ولی اگر بازی برگزار شود، عدالت رعایت خواهد شد و حقی از تیمی ضایع نمی‌شود.»

هرچند در پایان، غلام پور می گوید رای ناعادلانه نیست و به دلیل غیبت سپاهان، قانون اجرا شده است اما در هر صورت استقلال و سایر تیم ها از این حکم متضرر شده اند و بهتر است که بازی تجدید شود. البته با معرفت پرسپولیسی ها!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پرسپولیسی ها برگزار شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۳۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت پس از دیدار شب گذشته برابر سپاهان، امروز (پنج‌شنبه) از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی در دو گروه به تمرین و ریکاوری پرداختند.

تمرین امروز در هوای ابری و بارانی برگزار شد و ۷۵ دقیقه به طول انجامید.

بازیکنان ترکیب اصلی بازی شب گذشته، زیر نظر مربی بدنساز تیم ریکاوری کردند و سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند و تیم بدون مصدوم تمرین کرد.

بازیکنان در بخش‌های مختلفی شامل؛ پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفط توپ در بخشی از زمین و مینی فوتبال، شرکت داشتند.

تمرینات گروه دوم نسبتاً سنگین بود و کادر فنی بر اجرای صحیح برنامه‌های تمرینی، تاکید داشت.

تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی هفته بیست و ششم برابر نساجی آماده می‌شود. این بازی روز دوشنبه هفته آینده در قائمشهر برگزار خواهد شد.

کد خبر 6095182

دیگر خبرها

  • چرا فاصله هواداران سپاهان با بانوان پرسپولیسی کم بود؟/ جدال لفظی مدیران پرسپولیس و سپاهان به جای عذرخواهی از جامعه فوتبال
  • زن پرسپولیسی قبل از شیمی درمانی در ورزشگاه آزادی؛ به دخترم قول داده بودم!
  • جو وحشتناک پرسپولیسی‌ها در این ماه تکرار نمی‌شود
  • فیلم/عذرخواهی هوادار سپاهان ازبانوان پرسپولیسی
  • هوادار هتاک سپاهان به زنان پرسپولیسی دستگیر شد
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد
  • اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند
  • فیلم بسیار زشت از اقدام هواداران سپاهان علیه دختران پرسپولیسی!
  • پرسپولیسی‌های سابق دیگر در آزادی تشویق نمی‌شوند!
  • شکایت پرسپولیس از هوادار سپاهان