Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در پیام جمعه این هفته که جایگزین خطبه‌های نماز جمعه در روزهای کرونایی شده است، افزود: روزهای پرخیر و برکت ماه مبارک رمضان را پیش است و بی‌شک در نظام اسلامی، مومنان می‌توانند با مواسات و اندیشیدن به دیگران، به یاری آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا بشتابند.

وی افزود: مردم کشور در ۲ ماه گذشته با کمک‌های مومنانه خود نشان دادند که نسبت به جامعه و برادران دینی خود احساس مسئولیت دارند، اما باید این کمک‌ها تداوم داشته باشد و گام دوم مواسات و همدلی را به منصه ظهور برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکونام تصریح کرد: مردم کشور چه از لحاظ اقتصادی، عاطفی و روحی آسیب‌های زیادی در این دوران متحمل شدند، که باید با رعایت اصل مواسات به این آسیب‌دیدگان نشان داد آنها که می‌توانند به شرایط عادی خود بازگردند.

امام جمعه شهرکرد در ادامه با اشاره به تشکیل قرارگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در استان، تصریح کرد: متولیان امر بکوشند تا افراد نیازمند و آسیب‌دیده را به خوبی شناسایی کنند تا این کمک‌ها به طور عادلانه و مساوی در بین افراد توزیع شود.

نکونام خاطرنشان کرد: این قرارگاه منافی فعالیت‌ها و کمک‌های خیرخواهانه دیگر نیست و هر چقدر در این حوزه فعالیت شود شایسته است اما انسجام و وحدت نیز مهم و موثر است.

وی ،با گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش، افزود: ارتش جمهوری اسلامی متشکل از افراد مومن، مبتکر، فناور و تلاشگر است و این مجموعه در همه عرصه‌ها پرتلاش و خدمات‌رسان است.

نکونام، همچنین به دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: سپاه یک مجموعه بالنده است که در همه عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، محرومیت‌زدایی و حتی امنیتی بسیار موثر و فعالانه ظاهر شده است.

امام جمعه شهرکر،د با قدردانی از خدمات نیروهای مسلح، خاطرنشان کرد: سپاه، ارتش و سایر نیروهای مسلح کشور در کفرستیزی، استکبارستیزی و دشمن‌ستیزی دارای ویژگی‌های مشترک هستند.

وی همچنین به مردم مومن استان توصیه کرد تا با قرارگیری در ماه رمضان از ظرفیت‌های این ماه برای خودسازی و بهره‌گیری از فضایل این ماه مبارک به خوبی بهره جویند.

به گزارش ایرنا، از چند هفته پیش که نماز جمعه به دلیل جلوگیری از اجتماعات در زمان شیوع کرونا اقامه نمی‌شود، امام جمعه شهرکرد خطبه‌های نماز را در قالب پیام روز جمعه به مردم ارائه می‌کند.

برچسب‌ها ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری امام جمعه شهرکرد پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری امام جمعه شهرکرد ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری امام جمعه شهرکرد امام جمعه شهرکرد کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۳۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم

محمود علیخانی امام جمعه رامسر گفت: از نیروی انتظامی جهت ایجاد نظم و برقراری و اجرای قانون در بخش عفاف و حجاب تشکر می‌کنیم./ viral vids

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • اصناف در مهار تورم نقش مهمی دارند
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است
  • همدلی مردم ایران با تیم ملی فوتسال
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم