Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-08@22:41:53 GMT

مثبت شدن تست کرونای چند ملی‌پوش

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۳۳۳۱۶

مثبت شدن تست کرونای چند ملی‌پوش

به گزارش تابناک، رضا سعیدی سخنگوی فدراسیون پزشکی ورزشی در خصوص آخرین تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا در ورزش اظهار داشت: آخرین جلسه ستاد مبارزه با کرونا در ورزش چند روز پیش برگزار شد و سپس دستورالعمل و الحاقیه‌ای را آماده و برای اجرا در اختیار سازمان‌ها قرار گرفت.

وی افزود: طی روزهای گذشته یکسری فرم‌هایی تهیه شده که در این فرم‌ها سوال‌هایی از ورزشکاران در خصوص علائم پرسیده می‌شود، ضمن آنکه از زمانی که کرونا شروع شده از آنها در خصوص تمرینات و آمادگی جسمانی آنها سوالاتی پرسیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوع بعدی مربوط به آمادگی جسمی و روانی ورزشکاران است که المپیکی‌ها را در دستور کار قرار دادیم.

سعیدی که با شبکه خبر صحبت می‌کرد در خصوص شرایط احسان حدادی و اینکه آیا نمونه ورزشکاران دیگری هم مثبت اعلام شده است یا خیر گفت: متاسفانه نمونه‌های ورزشکاران دیگری که اتفاقا ملی پوش بودند مثبت اعلام شده است اما شهرت آنها به اندازه آقای حدادی نیستند. البته برخی از آنها علائمی داشته اند ولی نمونه نهایی آنها هنوز معلوم نشده است. با این وجود تمام ورزشکارانی که علائم این ویروس را داشته باشند مشکوک به کرونا هستند.

وی در پاسخ به این سوال که تمرینات تیم ها از چه زمانی آغاز می‌شود: فعلا تا 15 اردیبهشت قرار نیست تمرینی برگزار شود ولی قرار است در آن روز نشستی برگزار شود و تصمیم گیری نهایی اتخاذ شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا سیامک شایقی جهش تولید رتبه بندی فرهنگیان وام یک میلیونی روز ارتش تست کرونا رضا سعیدی ملی پوش ویروس کرونا سیامک شایقی جهش تولید رتبه بندی فرهنگیان وام یک میلیونی روز ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۳۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطر پاسخ حماس به طرح پیشنهادی آتش بس را مثبت ارزیابی کرد

 «ماجد الانصاری» سخنگوی وزارت امور خارجه قطر بامداد سه‌شنبه گفت: حماس پاسخی به پیشنهادات کشور‌های میانجی در رابطه با آتش‌بس ارسال کرده که می‌توان آن را مثبت دانست.

به گزارش شبکه الجزیره قطر، الانصاری این سخنان را پس از موافقت حماس با طرح پیشنهادی مصر و قطر درخصوص آتش بس در غزه بیان کرده است.

وی افزود: دوحه امیدوار است دور جدید مذاکرات در قاهره، به آتش‌بس فوری و دائمی منجر شود. هیأت قطری صبح سه‌شنبه برای از سرگیری مذاکرات غیرمستقیم عازم قاهره می‌شود.

این درحالی است که دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دوشنبه شب در بیانیه‌ای تأیید کرد که کابینه جنگ اسرائیل به حمله زمینی به رفح رای مثبت داده است.کابینۀ جنگ این رژیم به اتفاق آرا تصمیم به ادامه عملیات در رفح گرفت تا به ادعای خود «فشار نظامی بر حماس را برای آزادی اسرا و دستیابی به دیگر اهداف جنگ» ادامه دهد.

از سوی دیگر «دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نیرو‌های این رژیم حمله‌ای ناگهانی را علیه اهداف حماس در شرق رفح آغاز کردند و جزئیات بیشتر در این زمینه بعدا منتشر خواهد شد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • آسترازنکا واکسن کرونای خود را از بازار جمع می‌کند
  • واکسن‌های آسترازنکا از سراسر جهان جمع‌آوری می‌شوند
  • جوابیه غذا و دارو در خصوص روغن های تاریخ مصرف گذشته
  • کسانی که واکسن آسترازنکا تزریق کرده‌اند بخوانند | این واکسن کرونا خونمان را لخته کرده است؟
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران شیوع کرونا هستیم
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران کرونا هستیم
  • واکسن های کرونا آسترازنکا از بازار جهانی جمع شد
  • امروز دولت ۲۳۰ میلیارد تومان به ورزشکاران پاداش داد + فیلم
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • قطر پاسخ حماس به طرح پیشنهادی آتش بس را مثبت ارزیابی کرد