Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از مهر، مجتبی محرمی درباره تمرینات انفرادی بازیکنان در روزهای تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال به دلیل بیماری کرونا گفت: هرگز نمی‌توان تمرین در خانه با بطری آب معدنی را همچون تمرینات گروهی تصور کرد. قطعاً شرایط بدنی بازیکن در حال حاضر به شدت تحلیل رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تمرین در خانه برای هر فردی که ورزش حرفه‌ای هم نکرده است نشاط می‌آورد. بازیکن حرفه‌ای هم الان چاره‌ای جز تحمل شرایط ندارد. نباید وضعیت فعلی را دست کم گرفت و با جان خودمان بازی کنیم. به هر حال چیزی عزیزتر از جان آدمی وجود ندارد. فوتبال هم دوباره برگزار می‌شود اما مهم این است که سلامتی وجود داشته باشد.

محرمی یادآور شد: تمرین در خانه مثل یک مرهم برای ورزشکاران حرفه‌ای است. مربیان تیم‌های فوتبال باید پس از شروع دوباره تمرینات، برنامه ویژه ای را برای ارتقای شرایط جسمانی آنها در نظر گرفت.

پیشکسوت پرسپولیس درباره مشکلات مدیریتی پرسپولیس و نداشتن مدیرعامل تصریح کرد: تأثیر آقایان در عملکرد فنی پرسپولیس چه بوده است؟ شما می‌بینید که بطور مداوم تغییر می‌کنند اما اندازه یک کوه بدهی بالا می‌آید.

مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: مدیر ورزشی باید سر کار بیاید تا درد این رشته را بفهمد. وقتی کسی پاسخگو نباشد همین اتفاقات باز هم تکرار می‌شود. تا به حال کدام مدیر را خواسته‌اند که از کارنامه اش دفاع کند؟ چرا آنها بعد از ترک پرسپولیس، سوالات را بی پاسخ می‌گذارند؟

محرمی تاکید کرد: مدیری که نتواند با اسم بزرگترین باشگاه ایران و حتی آسیا درآمدزایی کند چرا می‌آید تا کار را خراب‌تر کند. در این سال‌ها مشخص شد که مشکل قدیمی و همیشگی پرسپولیس، بحث مدیریت بوده است که کسی به آن توجه نمی‌کند.

104 / 351 مجتبی محرمی پیشکسوت پرسپولیس پرسپولیس لیگ برتر تعطیلی لیگ کرونا در ورزش هیئت مدیره پرسپولیس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مجتبی محرمی پیشکسوت پرسپولیس پرسپولیس لیگ برتر تعطیلی لیگ کرونا در ورزش هیئت مدیره پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۳۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،با توجه به تشکیل کمیته صیانت فدراسیون فوتبال که از چندی پیش شکل گرفته و وعده رئیس فدراسیون برای مقابله با اتفاقات پشت پرده فوتبال با همکاری دستگاه قضایی، اقدامات پیشگیرانه و حتی تنبیهی با متخلفین در فوتبال آغاز شده است.

طبق پیگیری های صورت گرفته تعداد کثیری از مدیران شاغل در حوزه فوتبال و مدیران برنامه به جهت شیوه کاری که طی سالیان گذشته انجام داده اند و به دستگاه قضایی معرفی شده اند که قرار است توسط مراجع ذیربط برخورد  جدی با آنها صورت بگیرد.

 در این راستا برخی از مدیران برنامه و همچینئ دو مسئول باشگاهی ف-ک، و-خ، ع-خ، ع-م، الف-س، ح-م، م-ع و دو مسئول باشگاهی م-الف و س-ف در فصل جدید لیگ فوتبال از فعالیت در حوزه نقل و انتقالات و باشگاهی محروم خواهند شد و این موضوع به همه باشگاه‌های لیگ برتر و لیگ یک نیز ابلاغ خواهد شد. 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کلوپ: به عنوان یک پیرمرد توصیه می‌کنم لیگ برتر را از جنایت مدیران آن نجات دهید
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز جمعه ۱۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • حسینی مثل پرسپولیس: نیمه مربیان برای من(عکس)
  • تقدیر شهردار گناباد از مجموعه مدرسه فنی حرفه ای شهید عباسپور
  • رضائیان: برابر پرسپولیس حرفه‌ای بازی کردم
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • باشگاه آلومینیوم: مذاکره با بازیکنان خلاف اصول حرفه ای است
  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس، ضرورت رقابت با حرفه ای‌ها
  • تمرین شاداب پرسپولیس قبل از دیدار حساس برابر سپاهان