Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@23:22:25 GMT

از یوونتوس متنفرم، بالوتلی را کتک زدم!

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۳۳۹۳۴

از یوونتوس متنفرم، بالوتلی را کتک زدم!

مارکو ماتراتزی، مدافع سابق اینتر در مورد درگیری با ماریو بالوتلی صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بالوتلی بعد از دیدار رفت اینتر مقابل بارسلونا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان سال 2010، لباسش را به زمین کوبید و مارکو ماتراتزی مدعی شد بعد از این کار ستاره جوان ایتالیایی را تنبیه کرده است. مارکو ماتراتزی همچنین معتقد است حتی اگر یوونتوس این فصل فاتح لیگ قهرمانان شود هم ارزشی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مارکو ماتراتزی در گفت و گویی زنده در اینستاگرام گفت: "از نظر ورزشی از یوونتوس متنفرم. یوونتوس همیشه باید در مورد قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا فکر کند. اما اگر امسال آنها فاتح اروپا شوند هم نباید این قهرمانی را حساب کرد. این فصل لیگ قهرمانان فرمت جدیدی خواهد داشت و نمی توان آن را یک فصل عادی حساب کرد."

 

مارکو ماتراتزی همچنین در مورد درگیری با بالتولی گفت: "من بالوتلی را کتک زدم و این حقیقت دارد. من ماریو را دوست دارم، اما او واقعا آن روز مستحق تنبیه بود. ما دوباره با هم دوست شدیم و حالا واقعا مانند دو برادر هستیم. بالوتلی قبل از بازی در اتوبوس تیم به ما گفت که امروز بد بازی خواهم کرد، بنابراین به خودم قول دادم که اگر این کار را کند تنبیهش کنم.

 

وقتی بالوتلی به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد، در یک صحنه و در حالیکه می توانستیم ضدحمله بزنیم او توپ را از از فاصله دور شوت کرد. دیگو میلیتو می خواست او را بکشد. ما به ماریو اعتقاد داشتیم، او گل های زیادی را به ثمر می رساند و به پیروز شدن اینتر کمک کرد. اما یک هفته بعد از آن اتفاق، من از مورینیو خواستم تا در بازی های تمرینی مرا مقابل بالوتلی قرار دهد. بعد از چند ثانیه، او را به رختکن فرستادم."

 

 

مارکو ماتراتزی ماریو بالوتلی اینتر میلان تاتنهام بارسلونا ژوزه مورینیو (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مارکو ماتراتزی ماریو بالوتلی اینتر میلان تاتنهام بارسلونا ژوزه مورینیو سرمربی مارکو ماتراتزی لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۳۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام خداحافظی مارکو رویس برای هواداران (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سیو خفن مانوئل نویر که هرگز از یاد نمی‌رود (فیلم) عظمت استادیوم فوتبال مرسدس بنز در آتلانتا آمریکا (فیلم) سورپرایز عوامل فوتبال ۳۶۰ برای عادل فردوسی پور (فیلم)

دیگر خبرها

  • مارکو رویس گل زد و تا مرز گریه رفت
  • کالافیوری: یوونتوس؟ فقط روی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا با بولونیا تمرکز کرده‌ام
  • اتلتیکو مادرید تصمیمش را گرفت: قرارداد ماریو هرموسو تمدید نمی‌شود
  • خداحافظی تلخ مارکو رویس از دورتموند پس از ۱۲ سال + ویدئو
  • ماسیمیلیانو الگری: یوونتوس در آستانه رسیدن به هدف اصلی خودش است
  • پیام خداحافظی مارکو رویس برای هواداران (فیلم)
  • (ویدئو) پیام خداحافظی مارکو رویس برای هواداران
  • رسمی؛ مارکو رویس پس از 12 سال از دورتموند جدا می شود
  • تمرینات فشرده آماده سازی ماریو بالوتلی در ترکیه / فیلم
  • لوچانو موجی: الگری از طریق گالیانی فهمید از یوونتوس اخراج خواهد شد