Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل هنيه، رئيس دفتر سياسي جنبش حماس، طي تماس تلفني، ضمن احوالپرسي از دكتر علي لاريجاني گفت: شما از پشتیبانان همیشگی جریان مقاومت در منطقه به ویژه مردم مظلوم فلسطین بوده و هستید و از خداوند متعال براي جنابعالی و همه مبتلايان به بیماری کرونا در ايران آرزوي سلامتي و شفای عاجل دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علي لاريجاني نیز در این گفت و گو ضمن ابراز تشكر از احوالپرسي رئيس دفتر سياسي حماس گفت: در شرایطی که جهان با بحران کرونا دست به گریبان است، در اثبات ماهیت ضد بشری رژیم صهیونیستی همین بس که همچنان دست از محاصره غزه برنداشته است ؛ همچنان که در افشای ماهیت ضد انسانی رژیم امریکا ، ادامه تحریم ها علیه ایران بهترین گواه است.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: فلسطيني ها بايد با حفظ یکپارچگی کامل از همه ظرفیت های حقوقي و انساني عليه اقدامات جنایتکارانه صهيونيست ها استفاده کنند‌ و در جهان متاثر از شیوع کرونا که نقاط ضعف مناسبات بین المللی را برجسته کرده است، منادی دفاع از حقوق انسانی در بین ملت های مستقل جهان باشند. جهان پس از کرونا، فرصتی برای تجدید نظر در حقوق ملت ها و بازیابی هویت های انسانی است و نظام سلطه باید از بحران های انسانی برای تغییر رفتار خود درس بگیرد.

لاریجانی افزود: جمهوري اسلامي ايران همواره پشتيبان حقوق مردم مظلوم فلسطين است و از آنها حمايت خواهد كرد.

همچنین زیاد نخاله، دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تماس تلفنی با رییس مجلس شورای اسلامی، ضمن احوالپرسی و آرزوی بهبودی کامل برای علی لاریجانی افزود: جمهوری اسلامی، نقش بی بدیلی در حمایت از مردم منطقه در مقابل ستم های رژیم آمریکا و اسرائیل دارد و شما خود از چهره هایی هستید که همواره حامی جریان مقاومت در منطقه علی الخصوص فلسطینیان مظلوم و مقاوم بوده اید. رییس مجلس شورای اسلامی نیز در این تماس تلفنی، ضمن تشکر از دبیر کل جنبش جهاد اسلامی گفت: آرزوي ما اين است كه مجاهدان جبهه مقاومت اسلامی هرچه زودتر در مبارزه با رژيم صهيونيستي به پیروزی دست یابند و ترديد نیست كه اين وعده خداوند با تلاش شما و دیگر نهضت های اسلامی به نتيجه خواهد رسيد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی علی لاریجانی جنبش جهاد اسلامی اسماعیل هنیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۴۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر پهپادها جنایت جدید ضدبشری اسرائیل در غزه را فاش کرد+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه الجزیره به تصاویری از یک پهپاد اسرائیلی دست یافته که نشان می‌دهد نظامیان اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه از یک فلسطینی به عنوان سپر انسانی استفاده کرده و او را به داخل مدرسه‌ای در این منطقه فرستاده‌اند.

طبق این تصاویر، دو پهپاد اسرائیلی این فلسطینی را که از او به عنوان سپر انسانی استفاده شده بود، زیر نظر داشتند.

این تصاویر همچنین نشان می‌دهد که تانک‌های اسرائیلی ماه دسامبر گذشته در یکی از مدارس محله شجاعیه مستقر شدند و اقدام به خاک‌برداری و تخریب گورستان التوانسته در مرکز این محله کردند.

این تصاویر از یک پهپاد اسرائیلی به دست آمده که در محله شجاعیه توسط مقاومت سرنگون شده بود.

کد خبر 6095466 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • آشکار شدن ماهیت واقعی دولتمردان آمریکا در برخورد خشن با جنبش اعتراضی دانشجویان
  • کمربند انسانی معترضان آمریکایی برای دفاع از غزه/«ما آزاد نیستیم!»
  • کمربند انسانی معترضان آمریکایی برای غزه/ «ما آزاد نیستیم!»
  • هاآرتص: تحریم مردمی رستوران‌های اسرائیلی را ورشکست کرد
  • تصاویر پهپادها جنایت جدید ضدبشری اسرائیل در غزه را فاش کرد
  • تصاویر پهپادها جنایت جدید ضدبشری اسرائیل در غزه را فاش کرد+ فیلم
  • ایران اسلامی؛ الگوی تقریب مذاهب در جهان/علما وحدت را در بین مردم اشاعه دادند
  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان
  • جمهوری اسلامی با جنگ‌ها و تحریم‌ها قوی‌تر می‌شود | حمله به اسرائیل همه جهان را آرام کرد | در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید
  • انتقاد کره شمالی از تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران