Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، سایت انگلیسی «hammers» که اخبار مربوط به باشگاه وستهام را پوشش می دهد به خبر روز گذشته سایت «ناپولی آره‌نا» ایتالیا مبنی بر پیشنهاد باشگاه های وستهام و لسترسیتی انگلیس به سردار آزمون پرداخت و نوشت:

«طبق اعلام سایت ناپولی آره نا، باشگاه وستهام علاقه مند است با مهاجم تیم زنیت سنت پترزبورگ قرارداد امضا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن ایرانی با لیونل مسی مقایسه شده و از سال ۲۰۱۶ مورد علاقه یورگن کلوپ سرمربی لیورپول بوده است. این بازیکن ۲۵ ساله در سال ۲۰۱۹ و با مبلغ ۱۲ میلیون یورو به غول روسیه (تیم زنیت) پیوست. دیوید مویس سرمربی وستهام علاقه دارد خط هجومی تیمش را در نقل و انتقالات تابستانی تقویت کند.»

در بخش دیگری از این گزارش آمده است: «این بازیکن ۲۵ ساله در ۱۴ ماه گذشته برای تیم زنیت در فرم خوبی قرار داشته است. او در ۴۵ بازی موفق شد ۲۶ گل بزند و ۱۰ پاس گل بدهد. آزمون در بازی هوایی بسیار قدرتمند است. او همچنین به صورت غیر قابل باوری بازیکن ماهری است. به نظر می رسد این بازیکن ۲۵ ساله برای لیگ برتر انگلیس ساخته شده است.

با این حال ممکن است مشکلی وجود داشته باشد. آره‌نا ناپولی عنوان می کند که تیم زنیت ۳۵ میلیون یورو روی آزمون قیمت گذاشته است (۳۰ میلیون پوند) و این ممکن است برای تیم وستهام باتوجه به مشکلات مالی ناشی از بهداشت جهانی مسئله ساز شود. شاید لیورپول مجددا به سمت این بازیکن برود؟ مشخصا آنها توان بیشتری برای پرداخت ۳۰ میلیون پوند دارند. چکش ها (لقب تیم وستهام) کار خود را قطع کرده اند ولی اگر آنها هرگونه شانسی برای امضای قرارداد با آزمون دارند، باید این کار را انجام بدهند. بازیکن تیم ملی ایران می تواند یک موفقیت واقعی در استادیوم لندن باشد.»

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: تیم زنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۴۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد

به گزارش "ورزش سه"، مارکو وراتی بار دیگر در رادار بارسا قرار گرفته است. ستاره ای که هفت سال پیش باعث اصطکاک شدید بارسا و پاری سن ژرمن شد و اختلافات با امضای قرارداد نیمار به اوج رسید، بار دیگر به باشگاهی که چندین بار او را می‌خواست، مرتبط شده است.

طبق گزارش موندو دپورتیوو، مارکو وراتی به بارسلونا پیشنهاد شده تا خط هافبک این تیم را تقویت کند. بازیکن سابق پاری سن ژرمن تابستان گذشته راهی العربی قطر شد. 

وضعیت کیفی او و سطح رقابتی پایین لیگ قطر شک و تردید را در باشگاه کاتالان در مواجهه با خرید احتمالی او ایجاد کرده، اگرچه این بازیکن ایتالیایی تنها 31 سال دارد و مدت ها در سطح اول فوتبال دنیا می درخشید.

البته وراتی اگر می خواهد به بارسلونا بپیوندد، باید از خیر دستمزد بالایی که در حال حاضر در قطر دریافت می کند بگذرد.

دیگر خبرها

  • تعویق بررسی جنایات جنگی انگلیس در افغانستان برای یک سال دیگر
  • واکنش سرمربی زنیت به احتمال جذب نیمار
  • هیئت حماس به قاهره می‌رود
  • بسته یک میلیارد یورویی اتحادیه اروپا برای حمایت از لبنان
  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!
  • مارکو وراتی خودش را به بارسلونا پیشنهاد کرده‌است
  • اتفاقی عجیب برای سردار آزمون در رم
  • وضعیت نامشخص آزمون و ۵ بازیکن رم در پایان فصل
  • تبعات بند مشکل ساز بودجه بر صنعت بیمه و پیشنهاد عدم لحاظ بر درآمدها