Web Analytics Made Easy - Statcounter

آمارهای رسمی دولت ایتالیا نشان می‌دهد که شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا (بیماری کووید-۱۹) در این کشور از ۱۷۰ هزار نفر عبور کرده است. ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۹ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه خبری اسکای‌نیوز، آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا روز جمعه اعلام کرد شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور پس از شناسایی حدود 3500 مورد جدید ابتلا به این ویروس طی 24 ساعت گذشته، به بیش از 172 هزار نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور را نیز بالغ بر 22700 نفر اعلام کرده است. بنا بر جدیدترین آمارهای منتشر شده از سوی این نهاد دولتی، طی 24 ساعت گذشته 575 نفر به تعداد قربانیان ویروس کرونا در ایتالیا افزوده شده است.

ایتالیا از لحاظ شمار قربانیان ویروس کرونا، پس از آمریکا در رتبه دوم جهان قرار دارد و از لحاظ تعداد مبتلایان نیز پس از آمریکا و اسپانیا در رتبه سوم جهان جای گرفته است.

شمار قربانیان کرونا در ایتالیا از مرز 22 هزار نفر گذشتافزایش خطر خروج ایتالیا از اتحادیه اروپا در سایه بحران کروناپزشک ایتالیایی: دعا مسیر درمان را بهبود می‌بخشد / مناجات سبب افزایش اعتماد و امید در بیماران می‌شودنخست‌وزیر ایتالیا: تدابیر و سیاست‌های اروپا برای مقابله با کرونا کافی نیستقرنطینه سراسری در ایتالیا 3 هفته دیگر تمدید شد

انتهای پیام/.

R1535/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بیماری کووید-19 ویروس کرونا ایتالیا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیماری کووید 19 ویروس کرونا ایتالیا بیماری کووید 19 ویروس کرونا ایتالیا ویروس کرونا هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۴۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمنوشی مناسب و متعادل برای تمام افراد مبتلا به سینوزیت (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: با خوردن این نوشیدنی هنگام خواب چربی بسوزانید (فیلم) دمنوش‌های مفیدی که به کاهش التهاب مفاصل و درد آن کمک می‌کند (فیلم) مواد غذایی موثر در کنترل استرس ناباروری (فیلم)

دیگر خبرها

  • سردرد‌های مکرر نشانه چیست؟
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • دمنوشی مناسب و متعادل برای تمام افراد مبتلا به سینوزیت (فیلم)
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا
  • ثبت احوال : مردان سال گذشته بیشتر از زنان فوت کردند
  • مردان سال گذشته بیشتر از زنان فوت کردند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان