Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیروز دانشجویان و امروز دانش‌آموزان با دست‌های آینده ساز خود، عاشقانه به صف دیگر خدمتگزاران مردم پیوستند، تا استقبال و اشتیاق از طرحی انسان دوستانه که با نام کمک مؤمنانه مسیر خود را یافته، آرام آرام به اوج خود برسد.

خبرگزاری فارس؛ سردبیری استانها| طرح «کمک مومنانه» در هفتمین روز اجرای آن، در حالی فاز نخست اجرا را می‌گذارند که هر روز بر استقبال‌ قشرهای مختلف برای پیوستن به این طرح افزوده می‌شود تا دست‌هایی که این روزها ناخواسته خالی شده‌اند پر از عطر همدلی و نوع‌دوستی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز در سراسر نقاط کشور، از روستاها و بخش‌ها و شهرستان‌ها گرفته تا مراکز استانها اقشار مختلفی از مردم و صنوف به فرمایشات مقام معظم رهبری در نیمه‌شعبان، لبیک گفتند تا بار دیگر خاک دلیران حماسه ساز باشد.

فرمایشاتی که مبنی بر راه‌اندازی رزمایش گسترده در کشور در راستای کمک مومنانه به نیازمندان و حمایت از خانواده‌هایی که اقتصاد آنان تحت تاثیر شیوع کرونا ویروس قرار گرفته، بود.

سرانجام فاز نخست «کمک مومنانه» با همت بسیج و به صورت سراسری از ۲۳ فروردین با رمز یا صاحب‌الزمان (عج) آغاز شد و به گفته متولیان امر تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد؛ دیروز دانشجویان و امروز دانش‌آموزان با دست‌های آینده ساز به ایران امید و ایثار تزریق کردند و عاشقانه به صف خدمتگزاران به مردم پیوستند.

همه زیبایی‌ها و خوبی‌های این طرح انسان دوستانه، یکطرف، نحوه گردآوری و توزیع کمک‌های مردمی در رزمایش سراسری «کمک مومنانه» طرف دیگر؛ چرا که براساس این طرح کمک‌هایی که به صورت کالا خواهد بود در همان محل به افراد نیازمند اعطا می‌شود و کمک‌های نقدی نیز به دست نیازمندان همان منطقه خواهد رسید.

 

توزیع دو هزار بسته غذایی در طرح اکرام مؤمنانه

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور گفت: روز دوشنبه هفته جاری طرح اکرام مؤمنانه را داریم که طی تفاهم‌نامه‌ای با کمیته امداد، تعداد دو هزار بسته غذایی را با ۶۰ خودرو بین جامعه هدف که از سوی کمیته امداد تعیین شده توزیع می‌کنیم.

قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب غرب کشور روز دوشنبه هفته جاری طرح اکرام مؤمنانه را اجرا می‌کند که طی تفاهم‌نامه‌ای با کمیته امداد، تعداد دو هزار بسته غذایی را با ۶۰ خودرو بین جامعه هدف که از سوی کمیته امداد تعیین شده توزیع خواهد کرد

امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی افزود: پرسنل ارتش هفته آینده با هماهنگی سازمان انتقال خون به صورت گسترده در سطح استان‌های خوزستان و لرستان اهدای خون دارند.

وی در پایان بیان کرد: برنامه‌های متنوعی از ۱۲ اسفندماه سال گذشته با شروع رزمایش پدافند زیست‌محیطی انجام دادیم و این برنامه‌ها تا ریشه‌کن شدن ویروس کرونا ادامه خواهد داشت.

سردار علی عظمایی فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه نیز بیان داشت: در راستای فرمایشات گوهربار رهبر معظم انقلاب مبنی بر برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه و همدلی، منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه با همکاری مردم، قرارگاهی را تشکیل داده و با فراهم نمودن بسته‌های غذایی، در ماه رمضان این کمک‌ها را بین نیازمندان توزیع خواهد کرد.

 

همدلی مردم و مسؤولان بیله سوار در کنترل بیماری کرونا

فرمانده سپاه شهرستان بیله سوار به رزمایش کمک مومنانه در سطح شهرستان اشاره کرد و افزود: در راستای عمل به فرامین حکیمانه مقام معظم رهبری، پایگاه‌های مقاومت بسیج در سراسر شهرستان امروز بیشتر از روزهای قبل جهت کمک به اقشار آسیب دیده و کم‌توان در مقابل این ویروس منحوس پای کار آمده‌اند.

یوسف اختری ادامه داد: با همراهی، اتحاد و همدلی مردم شهرستان بیله سوار و پای کار

کمک به افراد آسیب دیده از آثار اقتصادی مخرب ویروس منحوس کرونا وظیفه‌ای همگانی است و می‌توان با اهدای مبالغی هرچند اندک در این کار خیر مشارکت داشت

بودن نهادهای انقلابی و مسؤولان شهرستان از همان روز اول در جهت مقابله با ویروس کرونا اقدامات مناسبی انجام شد به‌صورتی که تا این لحظه کارنامه قابل قبولی از حیث کنترل ویروس کرونا انجام شده است.

وی بیان کرد: مرحله اول این رزمایش در روز میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) اجرا خواهد شد و تا آخر ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

 

شماره حساب متمرکز رزمایش «کمک مؤمنانه» در قشم اعلام شد

شماره حساب متمرکز رزمایش کمک مؤمنانه به منظور تجمیع مشارکت‌ها و تسهیل نظارت بر هزینه کرد مطابق با نظر اهدا کنندگان اعلام شد؛ در راستای طرح «کمک مومنانه»  امامت جمعه شهرستان قشم در گام نخست، مبلغ 100 میلیون ریال را در قالب60 میلیون ریال نقدی و 40 میلیون ریال غیرنقدی به قرارگاه مرکزی رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه این شهرستان تحویل کرده است.

فرمانده قرارگاه مرکزی رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه شهرستان قشم در این باره اظهار داشت: انتظار است به منظور تجلی شکوه این رزمایش و بازتاب ملی و بین‌المللی آن تمامی نیک‌اندیشان مشارکت‌های خود تنها به شماره حساب مرکزی قرارگاه ارسال کنند.

حجت‌الاسلام میثم تارم خاطرنشان کرد: کمک به افراد آسیب دیده از آثار اقتصادی مخرب ویروس منحوس کرونا وظیفه‌ای همگانی است و می‌توان با اهدای مبالغی هرچند اندک در این کار خیر مشارکت داشت.

 

دانش‌آموزان بسیجی، پای ثابت رزمایش مواسات

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی گیلان با اشاره به عزم و اراده دانش‌آموزان در حفظ آرمان‌های انقلاب گفت: سازمان بسیج دانش‌آموزی کمک به خانواده‌های کم برخوردار با مساعدت مدیران مدارس سراسر استان و بسیج اقشار را در دستور کار خود قرار داده است.

سرهنگ علی رفاهتی اظهار کرد: با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر رزمایش مواسات و همدلی، طرح «کمک مؤمنانه» در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه شناسایی خانواده‌های دانش‌آموزان کم برخوردار به کمک مدیران مدارس  صورت می‌گیرد، افزود: سازمان بسیج دانش‌آموزی کمک به خانواده‌های کم برخوردار با مساعدت مدیران مدارس سراسر استان و بسیج اقشار را در دستور کار خود قرار داده تا بخشی از نیازهای روزانه این عزیزان تأمین شود.

جمع‌آوری بیش از ۶۰ میلیون ریال در رزمایش «کمک مؤمنانه» شاهرود

فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) سپاه ناحیه شاهرود از جمع‌آوری بیش از ۶۰ میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی در رزمایش «همدلی و کمک مؤمنانه» در پایگاه‌های این حوزه خبر داد.

 

اباذر مطهری اظهار کرد: تاکنون پایگاه عاشقان ولایت، مبلغ ۱۲ میلیون ریال کمک نقدی و پنج میلیون ریال کمک غیرنقدی، پایگاه امام مسلم ابن عقیل (ع) مبلغ سه میلیون و ۶۵۰ هزار ریال کمک نقدی و ۱۴ میلیون ریال کمک غیرنقدی، پایگاه امام علی (ع) مبلغ ۱۷ میلیون ریال کمک نقدی، پایگاه مقداد مبلغ هفت میلیون و ۲۰۰ هزار ریال کمک نقدی و پایگاه شهید نواب صفوی مبلغ هفت میلیون ریال کمک نقدی جمع‌آوری کرده‌اند.

 

دانش‌آموزان مدارس «صدرای ولایت» به رزمایش همدلی پیوستند

رابط مدارس صدرای ولایت در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه رزمایش صدرای مهربانی در مدارس صدرای ولایت استان در حال برگزاری است، گفت: طرح «صدرای مهربانی» تا ابتدای ماه مبارک رمضان در این مدارس فعال است و کمک‌های نقدی و غیرنقدی دانش‌آموزان را جمع‌آوری می‌کند و به دست خانواده‌های نیازمند می‌رساند.

جوانبخت خدادادی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم برگزاری رزمایش

طرح «صدرای مهربانی» تا ابتدای ماه مبارک رمضان در مدارس چهارمحال و بختیاری فعال است و کمک‌های نقدی و غیرنقدی دانش‌آموزان را جمع‌آوری می‌کند و به دست خانواده‌های نیازمند می‌رساند

گسترده مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به فقرا و نیازمندان در شرایط کنونی، ادامه داد: پنج باب مدرسه‌ صدرای ولایت در چهارمحال و بختیاری برای نخستین‌بار، رزمایش مواسات و همدلی با عنوان صدرای مهربانی در مدارس این استان برگزار می‌کنند.

وی ادامه داد: تاکنون مبلغ ۴۶ میلیون و ۹۵۰ هزار ریال کمک نقدی و ۱۰ میلیون ریال کمک غیرنقدی شامل کنسرو ماهی، ماکارونی، سویا و اقلام بهداشتی، توسط مدارس صدرای ولایت در استان جمع‌آوری‌ شده که با شناسایی خانواده‌های نیازمند یا به‌صورت بن کارت نقدی و یا تهیه بسته‌های حمایتی به آنان اهدا خواهد شد.

اجرای رزمایش «همدلی و مهربانی» در زنجان

 

 

علاوه بر کمک‌هایی که تاکنون در قالب طرح «کمک مومنانه» در استان زنجان در حال انجام است، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی این استان نیز گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه همدلی و مهربانی، رزمایش همدلی و مهربانی در آستانه ماه مبارک رمضان اجرایی خواهد شد.

هدایت صفری با تأکید برحفظ مراقبت‌های  بهداشتی در راستای کمک به قطع زنجیره ویروس کرونا گفت: با همت کمیته امداد و مراکز نیکوکاری تا کنون قریب به سه میلیارد و 700 میلیون تومان کمک‌های بلاعوض به جامعه هدف و افراد غیر تحت حمایت آسیب دیده از ویروس کرونا پرداخت شده است.

 

وی همچنین به برنامه‌های این نهاد به مناسبت ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: طی این ماه نیز از ظرفیت خیرین در راستای کمک به نیازمندان بهره خواهیم گرفت. 

روایت «کمک مؤمنانه» در سمنان؛ از توزیع هزاران بسته حمایتی تا خیران از پا ننشسته

رزمایش «مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه» در حالی این روزها در استان سمنان جریان دارد که شاهد توزیع هزاران بسته حمایتی در این استان از سوی نیکوکاران هستیم و خیران هنوز از پا ننشسته‌اند.

رزمایش «مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه» در حالی این روزها در استان سمنان جریان دارد که شاهد توزیع هزاران بسته حمایتی در این استان از سوی نیکوکاران هستیم و خیران هنوز از پا ننشسته‌اند

رزمایش «مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه» در پی فرمایش‌های ارزنده رهبر معظم انقلاب اسلامی در سراسر کشور ازجمله استان سمنان آغاز شده است و همه پای کار آمده‌اند تا مرهمی بر دردهای محرومان و نیازمندان و التیامی بر مشکلات آنهایی باشند که در کوران شیوع ویروس کرونا آسیب اقتصادی دیده‌اند.

این رزمایش در حالی این روزها در سراسر استان سمنان جریان دارد که شاهد توزیع هزاران بسته حمایتی در این استان از سوی نیکوکاران هستیم و خیران هنوز از پا ننشسته‌اند.

تهیه ۲۵۰۰ بسته بهداشتی در اقدامی مردمی

عبدالله یونسیان، معاون عملیات ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود با اشاره به تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی در این شهرستان اظهار کرد: معاونت عملیات سپاه ناحیه شاهرود در راستای مقابله با کرونا، به تهیه دو هزار و ۵۰۰ بسته بهداشتی شامل ماسک و دستکش اقدام کرد.

 

توزیع ۳۰ بسته‌ی کمک معیشتی در ایلام بین خانواده‌های زندانیان

 

مسوول گروه جهادی علمدار از توزیع ۳۰ بسته‌ی کمک معیشتی در بین خانواده‌های زندانیان خبر داد و گفت: این بسته‌های حمایتی در بین تعدادی از خانواده‌های زندانیان و بد سرپرست توزیع می‌شود.

میثم امرایی افزود: این بسته‌ها شامل برنج، مرغ، ماکارونی، پنیر، مربا، قند، رب و مایع ظرف شویی است؛ تمام هدف و رسالت این گروه جهادی کمک به ایتام و نیازمندان خصوصا در ماه مبارک رمضان است لذا خواستار مساعدت حداکثری مردم و مسوولین هستیم.

اتحاد همه دستگاه‌ها بروجن برای انجام رزمایش همدلی

رزمایش کمک مومنانه و ایجاد پویشی برای کمک به فقرا، محرومین و آسیب دیدگان شیوع ویروس کرونا لبیک به ندای نائب امام عصر(عج) است که امیدواریم موفق شویم خاطره خوشی در این رزمایش برای آسیب‌دیدگاه ایجاد شود

امام جمعه شهرستان بروجن گفت: ستادی در شهرستان شکل گرفته است که همه  کمک‌های مردمی توسط پایگاه‌های بسیج، خیریه‌ها، مراکز نیکوکاری، بهزیستی و کمیته امداد جمع‌آوری گردد و در یک حرکت مؤمنانه و متحدالشکل بدست نیازمندان برسد.

حجت الاسلام علیرضا هراتی مطلق در خصوص لزوم حمایت از فقرا و آسیب‌دیدگان شیوع ویروس کرونا گفت: رزمایش کمک مومنانه و ایجاد پویشی برای کمک به فقرا، محرومین و آسیب دیدگان شیوع ویروس کرونا لبیک به ندای نائب امام عصر(عج) است که امیدواریم موفق شویم خاطره خوشی در این رزمایش برای آسیب‌دیدگاه ایجاد شود.

سپاه نهاوند آماده دریافت کمک‌های مردمی در رزمایش کمک مومنانه

فرمانده سپاه نهاوند با بیان اینکه سپاه نهاوند آماده دریافت کمک های مردمی جهت اجرای طرح مساعدت مومنانه است، اظهار کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه به اقشار نیازمند و آسیب‌پذیر، سپاه ناحیه نهاوند با تشکیل ستاد پشتیبانی این طرح اقدام به اجرای آن در سطح شهرستان کرده است.

علی مختاری افزود: به منظور اجرای هر چه بهتر این طرح و هدفمند بودن کمک های مردمی، گروه‌های هدف که باید کمک‌های مربوطه در اختیار آنان قرار گیرد توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج با همکاری دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی روستاها در سراسر شهرستان شناسایی شده‌اند.

 

آغاز به کار قرارگاه «مواسات مومنانه» در تویسرکان

حجت‌الاسلام مرتضی موحدی امام جمعه تویسرکان از آغاز رزمایش «کمک مومنانه» با شناسایی نیازمندان خبر داد و گفت: قرارگاه مواسات مومنانه امام حسن مجتبی(ع) با مدیریت امام جمعه در تویسرکان در راستای تحقق مطالبه رهبری فعال شده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان نیز با اشاره به دستور رهبری در روز نیمه‌شعبان برای کمک به

اولویت نخست در این طرح آسیب‌دیدگان از بیماری کرونا و سپس مشاغل روزمره آسیب‌دیده و نیازمندان بدون هیچ منبع درآمدی در بر می‌گیرد

نیازمندان در ماه مبارک رمضان با عنوان «کمک مومنانه» اظهار کرد: سازمان بسیج در راستای اجرای فرامین رهبری قرارگاه مواسات مومنانه را تشکیل داد؛ و به تبع این امر، قرارگاه در شهرستان با مدیریت امام جمعه در تویسرکان فعال شد.

مرتضی سیاهوشی اولویت این طرح ملی را نیازمندان خواند و با بیان اینکه محل و تمرکز عملیات این رزمایش پایگاه‌های مقاومت است خاطرنشان کرد: اولویت نخست در این طرح آسیب‌دیدگان از بیماری کرونا و سپس مشاغل روزمره آسیب‌دیده و نیازمندان بدون هیچ منبع درآمدی در بر می‌گیرد.

ایجاد قرارگاه «مواسات و همدلی» با محوریت ائمه جماعات در مساجد مازندران

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مازندران، از ایجاد قرارگاه مواسات و همدلی با محوریت ائمه جماعات در مساجد استان خبر داد و افزود: از ظرفیت مساجد کشور و به ویژه استان ولایت مدار مازندران می‌توان برای ایجاد قرارگاه رزمایش مواسات و کمک مومنانه می شود استفاده کرد.

 

حجت الاسلام ناصر شکریان‌ امیری کمک به همنوعان و دستگیری از محرومان و مستمندان را اقدامی ارزشمند دانست و خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران در تمامی این سال‌ها به تعبیر رهبر عظیم الشان انقلاب حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (مدظله العالی) خوش درخشیده است و در این رزمایش بزرگ هم در آستانه ماه ضیافت الله ماه مبارک رمضان قطعا خواهد درخشید و به کمک مستضعفان و مستمندان خواهد شتافت.

به گفته رییس سازمان بسیج مستضعفین، این رزمایش پیوست‌های متنوعی دارد و در این طرح از ظرفیت خیرین و ائمه جمعه و جماعت استفاده خواهد شد، همچنین از همکاری سایر دستگاه‌ها استفاده می‌شود.

سردار غلامرضا سلیمانی در آغاز اجرای این طرح، درباره آن گفته بود: نحوه گردآوری و توزیع کمک‌های مردمی در رزمایش سراسری «کمک مومنانه» به این صورت است که کمک‌هایی که به صورت کالا خواهد بود در همان محل به افراد نیازمند اعطا می‌شود و کمک‌های نقدی نیز به دست نیازمندان همان منطقه خواهد رسید و کمک‌ها در منطقه‌ای دیگر هزینه نخواهد شد.

انتهای پیام/و

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس فرمایشات مقام معظم رهبری همدلی و کمک مؤمنانه رزمایش کمک مومنانه شیوع ویروس کرونا میلیون ریال کمک رزمایش مواسات ماه مبارک رمضان مواسات و همدلی کمک های نقدی ریال کمک نقدی کمک های مردمی آسیب دیدگان صدرای ولایت کمیته امداد دانش آموزان حجت الاسلام سازمان بسیج استان سمنان سپاه ناحیه آسیب دیده امام جمعه جمع آوری خواهد شد کمک ها بسته ها دو هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۴۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی گفت: همدلی، وحدت و یکپارچگی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است و این وحدت باعث یاس و ناامیدی دشمن و تضمین کننده صلح و ثبات در منطقه است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، امیر سرتیپ دوم علی حدادی سامانی در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: همه نیروهای مسلح برای مقابله با هر گونه شرارت دشمن در منطقه مانند ید واحده عمل می‌کنند و همدلی و یکپارچگی نیروهای مسلح‌ مثال‌زدنی است و موجب یای دشمن و پایداری صلح در منطقه شده است.

وی افزود: کارکنان ارتش با تلاش بدون وقفه در شرایط بحرانی و زمان وقوع حوادث طبیعی مثل سیل و زلزله و یا حوادث غیر مترقبه، عشق خودشان را به وطن و هم‌وطنان‌شان به منثه ظهور می‌گذارند و کارنامه ارتش به ویژه نیروی مقتدر پدافند هوایی در حفظ و صیانت از آسمان مقدس جمهوری اسلامی ایران درخشان و مثال زدنی است .

آیا شورای شهر بیرجند با احداث برج‌های ارتش موافقت می‌کند؟‌16 سورتی پرواز بالگردهای ارتش به روستاهای سیل‌زده بلوچستان

 

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی خاطرنشان کرد: حفاظت و حراست از تمامیت ارضی و حدود و ثغور کشور، وظیفه ذاتی و اصلی ارتش است، با این حال کارکنان ارتش در کنار ماموریت ذاتی خودشان، در همه عرصه‌هایی که به وجودشان نیاز بوده، با جدیت تمام حاضر شده‌اند و  طرح‌های مردم‌یاری ارتش، ارائه خدمات رایگان پزشکی به مناطق کم برخوردار، کمک تجهیزاتی و امدادی در مواقع سیل و زلزله، اعزام گروه‌های جهادی، اهداء بسته‌های معیشتی به افراد تحت پوشش کمیته امداد تنها بخشی از فعالیت‌های ارتش در عرصه‌های مختلف است.

 

انتهای پیام/170

دیگر خبرها

  • عکس/ نشست همدلی و همفکری منتخبین مجلس دوازدهم
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • معلمان تربیت کنندگان آینده سازان کشورند
  • شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان 
  • رزمایش دریایی شناورها، گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • استعدادیابی آینده سازان فوتبال در استان یزد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است