Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@21:59:53 GMT

سرقت مسلحانه‌ای در ماهشهر رخ نداده است

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۳۴۶۰۷

سرقت مسلحانه‌ای در ماهشهر رخ نداده است

سردار حیدر عباس زاده جمعه شب در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا درخصوص جزییات سرقت‌های روز گذشته در ماهشهر گفت: در پی وقوع ۲ فقره سرقت به عنف از ۲ دستگاه خودروی سنگین تریلی در استراحتگاه رانندگان در ابتدای آزادراه‌ ماهشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران شهرستان ماهشهر قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام کاراطلاعاتی، ۲ نفر از سارقان سابقه‌دار با هویت‌ معلوم شناسایی و دستگیر شدند که در تحقیقات صورت گرفته به جرم ارتکابی اعتراف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه یک دستگاه موتورسیکلت و یک تیغه چاقوی بکار رفته در این سرقت کشف شد، گفت: یک نفر از سارقان دستگیر شده، دارای سابقه سرقت به عنف است و دیگری سابقه ۱۳ مورد سرقت به وسیله چاقو را دارد.

به گفته وی هر ۲ سارق به تازگی از زندان آزاد شده بودند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا جرم زندان سرقت شناسایی و دستگیر فرمانده انتظامی استان بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۴۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان سیم و کابل در دام قانون

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، فرمانده نیروی انتظامی استان گفت: باند سرقت سیم و کابل با دستگیری۶ سارق و ۳ مالخر متلاشی شد که در این راستا سه خودرو هم توقیف شد
سردار امان الهی افزود: ارزش اموال سرقت شده بیش از ۲۰ میلیارد تومان و مس جمع آوری از کابل‌های سرقتی ۳ هزار و ۵۰۰ کیلو گرم است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • سارقان سیم و کابل در دام قانون
  • دستگیری سارقان ۲۲ دستگاه موتورسیکلت در تاکستان
  • دستگیری سارق سابقه دار در پایش الکترونیکی با پابند
  • سارقان اماکن خصوصی و کابل‌های برق در «جاجرم» بازداشت شد
  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شوش / سارقان خشن در کرخه غافلگیر شدند
  • دستبند پلیس بر دستان سارقان در شهرکرد
  • سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند