Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل فدراسیون فوتبال درخصوص شروع دوباره لیگ برتر و برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال به صحبت پرداخت.

طرفداری- مهدی محمد نبی در گفت و گو با شبکه سه سیما در مورد برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال و اصلاح اساسنامه اظهار داشت:

جدول زمان بندی را برای فیفا در این خصوص ارسال کرده ایم و از اعضای مجمع هم خواسته ایم پیشنهادهای خود را در خصوص اساسنامه ارسال کنند که تا روز 27 فروردین این فرصت وجود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در مورد تغییرات در اساسنامه فدراسیون فوتبال  به درخواست فیفا، گفت:

بحث در مورد ایجاد کمیته های مستقلی مانند حسابرسی، ارکان قضایی و کمیته انتخاباتی و سایر موارد بود.

به گزارش فارس، نبی در مورد ارسال نامه شکایت 200 هزار دلاری کی روش از ایران از سوی فیفا گفت:

فدراسیون و باشگاه های ایرانی پرونده هایی در فیفا دارند که مربوط به شکایت سال گذشته است و هیچ کدام مربوط به سال جدید نیست. هفته آینده جلسه ای با کمیته بین الملل، حقوقی و همچنین باشگاه هایی که پرونده هایی در فیفا دارند برگزار خواهیم کرد. روز گذشته نامه ای به فدراسیون نیامده است.

دبیر فدراسیون فوتبال درمورد اینکه وزیر ورزش حق حضور در مجمع عمومی فدراسیون را خواهد داشت یا نه گفت:

در اساسنامه فعلی فدراسیون نام وزیر در مجمع هست اما در مورد ترکیب مجمع در آینده باید در کمیته تدوین مقررات فدراسیون بحث کارشناسی انجام شود و بعد از تایید این مسایل به استحضار خواهیم رساند.

نبی درمورد زمان شروع مسابقات لیگ برتر گفت:

از سرگیری مسابقات لیگ برتر به دستور العمل فیفا و ای اف سی که مراجع بالادستی هستند و همچنین ستاد ملی مبارزه با کرونا بستگی دارد. ستادی که در فدراسیون پزشکی ورزشی مستقر است و ما نظر این فدراسیون و ستاد را هم جویا خواهیم شد. در حال حاضر نه ای اف سی و نه یوفا و نه هیچ کنفدراسیون دیگری مسابقات را از سر نگرفته اند. بعد از رسیدن دستور العمل این مبانی در هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال در این خصوص تصمیم گیری و سپس اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۴۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال اعلام کرد مشکل مالکیت استقلال و پرسپولیس با خصوصی‌سازی حل شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای اعلام کرد پس از نهایی شدن واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس، طی مکاتبه‌ای با AFC به این کنفدراسیون اعلام کرده که مشکل مالکیت مشترک سرخابی‌ها برطرف شده است.

مصطفی زارعی در این مورد اظهار داشت: «اسنادی که داشتیم را به AFC ارسال کردیم و با آنها چک کردیم و مشکل حل شده است. دیگر حرف و حدیثی در این خصوص باقی نمانده است».

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • مهدی تاج تماشاگر ویژه دیدار ایران و قرقیزستان
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها